کد خبر : 1853390 | 22 آبان 1401 ساعت 21:31 | 30.5K بازدید | 7 دیدگاه

خط و نشان ستاره 2014 مانشافت در آستانه جام جهانی

ماریو گوتزه که حضورش در فهرست نهایی تیم ملی آلمان با انتقادهایی مواجه شده بود در دیدار امشب تیمش آینتراخت فرانکفورت مقابل ماینتس عملکردی درخشان داشت.

خط و نشان ستاره 2014 مانشافت در آستانه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دعوت ماریو گوتزه به تیم ملی آلمان از سوی هانسی فلیک انتقادهای زیادی به او وارد شد. منتقدین می‌گفتند با توجه به عدم حضور گوتزه در تیمهای بزرگ در سالهای گذشته و سن و سال نسبتا بالای او فلیک می‌توانست به جای او گزینه‌های به مراتب بهتری را به جام جهانی قطر ببرد.

این در حالی است که گوتزه ستاره بزرگ آلمان در جام جهانی 2014 بود و ژرمن‌ها با گل او در فینال موفق شدند قهرمانی در جام جهانی آن سال را جشن بگیرند.

ماریو گوتزه اما امشب در آخرین بازی تیمش، آینتراخت فرانکفورت، پیش از وقفه جام جهانی نمایشی درخشان داشت تا نشان بدهد چرا فلیک او را به فهرست نهایی تیم ملی اضافه کرده است.

1762811

گوتزه در دقیقه 67 دیدار امشب آینتراخت مقابل ماینتس با ضربه‌ای تماشایی پاسی دقیق به هم‌تیمی‌اش موانی داد تا تنها گل فرانکفورت در این بازی به ثمر برسد. هر چند ماینتس در ادامه کار را به تساوی کشاند تا دیدار دو تیم با تساوی 1-1 به پایان برسد.

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید با اینکه این اولین پاس گل گوتزه در طول فصل بود ولی می‌توان از آن به عنوان زیباترین پاس گل فصل یاد کرد. بیلد در بازی امشب گوتزه را به عنوان قلب تپنده فرانکفورت معرفی کرده و می‌گوید او به عنوان موتور محرکه تیمش نقش مهندس ارشد این تیم را بازی کرد و آلمانی‌ها را به درخش دوباره‌اش با پیراهن مانشافت در قطر امیدوار کرد.

1762812

دیدگاه‌ها