کد خبر : 1853405 | 22 آبان 1401 ساعت 23:53 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌زربی: تیم امری وقت‌کشی کرد، این‌طور که نمی‌شود!

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست تیمش مقابل استون‌ویلا در بازی امشب دو تیم از تاکتیک وقت‌کشی بازیکنان اونای امری به شدت انتقاد کرد.

دی‌زربی: تیم امری وقت‌کشی کرد، این‌طور که نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون، که امشب در دیدار مقابل استون‌ویلا روند سه پیروزی پیاپی تیمش با شکست 2-1 مقابل این تیم قطع شد در پایان بازی از داور مسابقه و وقت‌کشی تیم اونای امری به شدت عصبانی بود.

این دیدار بین دو تیمی برگزار شد که هر دو اخیرا مربیان جدیدی را روی نیمکت می‌بینند. بعد از انتقال گراهام پاتر به چلسی، برایتون روبرتو دی‌زربی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. در آن سوی میدان هم استون‌ویلا با اخراج استیون جرارد، اونای امری را روی نیمکت خود نشاند.

1762857

امشب با اینکه برایتون در نیمه اول با گلی که الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه اول بازی به ثمر رساند از حریف پیش افتاد ولی با دو گل دنی اینگز، برتری زود هنگامش را با شکست تعویض کرد.

این بازی هشت دقیقه وقت تلف شده داشت و دی‌زربی در این دقایق آن‌قدر به وقت‌کشی بازیکنان استون‌ویلا اعتراض کرد که از طرف داور با کارت زرد جریمه شد.

دی‌زربی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "اگر هر مسابقه فوتبال 90 دقیقه است شما باید 90 دقیقه بازی کنید. نمی‌شود که یک تیم 45 یا 44 دقیقه بازی کند و بقیه وقت را تلف کند.

شکست خوردن مساله بزرگی نیست. اگر حریفتان مثل ویلا بازی کند نباید از شکست ناراحت باشید. من دوست دارم در یک بازی نرمال بازی کنم نه در بازی‌ای که به جای 90 دقیقه فقط 60 دقیقه بازی می‌کنید. خیلی وقت تلف کردند. خیلی. فکر می‌کردم در لیگ برتر همه درست رفتار می‌کنند نه مثل ایتالیا و کشورهای لاتین. ولی مثل اینکه اشتباه می‌کردم. داور باید بازی را کنترل می‌کرد. این وظیفه او است نه من و بازیکنانم. به این خاطر است که اینقدر عصبانی و ناراحتم".

1762858

دیدگاه‌ها