کد خبر : 1853415 | 23 آبان 1401 ساعت 08:00 | 51.5K بازدید | 105 دیدگاه

یک سوال مهم در یک روز سرنوشت‌ساز

آخرین جای خالی تیم ملی با کدام اسم پر می‌شود

سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تنها جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.

آخرین جای خالی تیم ملی با کدام اسم پر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سایت فدراسیون فوتبال ایران شامگاه روز گذشته لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 را اعلام کرد. این لیست یک نکته مهم داشت؛ کارلوس کی‌روش به جای دعوت از 26 بازیکن، نام 25 بازیکن را در لیست خود جای داده و مشخص نیست که تکلیف تک جای خالی باقیمانده چه خواهد بود.

فدراسیون فوتبال و خود کی‌روش توضیح خاصی در خصوص لیست اعلام شده نداده‌اند و شاید در تمرین صبح امروز که حضور خبرنگاران در ابتدای آن آزاد خواهد بود، جواب بسیاری از سوالات از جمله جای خالی یاد شده توسط سرمربی تیم ملی داده شود.

تا این لحظه اما مشخص نیست که آیا تیم ملی با 25 بازیکن به قطر سفر می‌کند یا کی‌روش در آخرین مهلت ویرایش لیست، یک نفر دیگر را به آن اضافه خواهد کرد. چند بازیکن از شانس بیشتری برای پر کردن این جای خالی برخوردار هستند. محمد محبی از استقلال، اللهیار صیادمنش از هال سیتی و امید نورافکن از سپاهان شاید مهمترین این نفرات باشند که اگر نام یکی از آنها به عنوان نفر بیست و ششم وارد لیست تیم ملی شود خیلی تعجب نخواهیم کرد.

برخی از منابع، شانس صیادمنش را که چند وقتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، بیش از سایرین می‌دانند ولی محمد محبی، میلاد سرلک و امید نورافکن نیز با عملکرد خوبی که در عرصه باشگاهی داشته‌اند، هنوز این شانس را برای خود قائل هستند که وارد لیست نهایی تیم ملی شوند. در چنین شرایطی به نظر شما کدام بازیکن استحقاق بیشتری برای به دست آوردن این فرصت طلایی دارد؟

دیدگاه‌ها