کد خبر : 1853485 | 23 آبان 1401 ساعت 13:52 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

تونس هم با چهار گلر عازم جام جهانی شد

فهرست تیم ملی تونس برای حضور در جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

تونس هم با چهار گلر عازم جام جهانی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تونس، یکی از کشورهای حاضر در جام جهانی است که تا به امروز، فهرست رسمی خود را منتشر نکرده بود. سرانجام و ظهر امروز، فدراسیون فوتبال تونس از طریق صفحه رسمی خود در فیس بوک، از فهرست 26 نفره شاگردان جلال القادری رونمایی کرد.

از نکات مهم لیست تونس، می توان به حذف دوباره سعد بقیر اشاره کرد. هافبک تهاجمی تیم ابهاء عربستان در روزهای پایانی منتهی به جام جهانی 2018 روسیه از فهرست تیم ملی تونس کنار گذاشته شد و در این دوره نیز، او مجددا نتوانست عازم جام جهانی شود.

مسئله مهم دیگر در لیست تونس، حضور چهار دروازه بان در فهرست نهایی است. اتفاقی که با انتقادات هواداران تونسی در فضای مجازی همراه شد و آنها اعتقاد دارند در این لیست، عدالت رعایت نشده است. بدین ترتیب، تیم ملی تونس به همراه ایران و سوئیس، به سومین کشوری تبدیل شد که با چهار دروازه بان عازم قطر خواهد شد.

تونس ششمین حضور خود در تاریخ جام جهانی را تجربه می کند. آنها در کنار عربستان و مراکش، تجربه بیشترین حضور در جام جهانی و در میان کشورهای عربی را در کارنامه دارند.

تونس در گروه D رقابت های جام جهانی، با تیم های فرانسه، دانمارک و استرالیا همگروه است.

اسامی تیم ملی تونس به شرح زیر است:

دروازه بانان: أیمن دحمان - بشیر بن سعید - معز حسن - أیمن المثلوثی

مدافعین: یاسین مریاح - بلال العیفة - نادر الغندری - علی معلول- دیلان برون - منتصر الطالبی - وجدی كشریدة - محمد دراغر- علی العابدی

هافبک ها: إلیاس السخیری- عیسى العیدونی- غیلان الشعلالی - محمد علی بن رمضان - فرجانی ساسی- یوسف المساكنی - نعیم السلیتی - أنیس بن سلیمان - حنبعل المجبری؛

خط حمله: سیف الجزیری- طه یاسین الخنیسی- وهبی الخزری - عصام الجبالی

1763052

دیدگاه‌ها