کد خبر : 1853494 | 23 آبان 1401 ساعت 14:23 | 55.6K بازدید | 27 دیدگاه

رونمایی از ترکیب مورد علاقه هواداران؛

انگلیس با این ۱۱ ستاره مقابل ایران قرار بگیرد!

بی بی سی از ترکیب مورد علاقه هواداران تیم ملی انگلیس مقابل ایران رونمایی کرد.

انگلیس با این ۱۱ ستاره مقابل ایران قرار بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته دیگر بالاخره انتظارها پایان پیدا می‌کند و رقابت های جام جهانی قطر آغاز می شود؛ مسابقاتی که با دیگر ادوار جام جهانی یک تفاوت ویژه دارد و آن هم این است که جام جهانی قطر نه در تابستان بلکه در فصل پاییز برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B مسابقات با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است. شاگردان کارلوس کی روش در اولین بازی خود دوشنبه هفته آینده به مصاف یکی از مدعیان قهرمانی جام یعنی انگلیس خواهند رفت و قطعاً با توجه به حضور ستاره های بسیار بزرگ در ترکیب حریف کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

انگلیس آنقدر ستاره بزرگ در ترکیب خود در اختیار دارد که حدس زدن ترکیب این تیم در مسابقات جام جهانی کار بسیار دشواری باشد اما حالا BBC که رسانه‌ای کاملا معتبر در بریتانیا محسوب می‌شود از ترکیب اصلی مورد علاقه هواداران تیم ملی انگلیس در بازی اول مقابل ایران رونمایی کرده است. 

*دروازه بان: جردن پیکفورد
در حالی که گفته می‌شد هواداران فوتبال در انگلیس معتقد هستند که آرون رمزدیل، با توجه به نمایش های فوق العاده در ترکیب آرسنال شایسته حضور در ترکیب اصلی است اما به نظر می رسد که این نظر تغییر کرده و آن ها دوست دارند در جام جهانی نیز جردن پیکفورد به او ترجیح داده شود و گلر باشگاه اورتون در مقابل ایران به میدان خواهد رفت. 

 مدافعان:جان استونز، بن وایت، کیران تریپیر و لوک شاو
همانطور که انتظار می‌رفت نمایش‌های ناامیدکننده هری مگوایر در ترکیب منچستر یونایتد، او را از ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس دور کرده و هواداران انگلیسی دوست دارند سه شیرها در تقابل با ایران با زوج استونز و بن وایت در قلب خط دفاعی در میدان حاضر شوند. همچنین لوک شاو و کیران تریپیر نیز دو مدافع کناری انگلیس و مورد علاقه طرفداران هستند.  

1759728

*هافبک ها: دکلان رایس، میسون مونت و جود بلینگهام 
احتمالاً دکلان رایس به جز تقابل با ایران در کل تورنمنت یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی انگلیس خواهد بود و وظیفه سنگینی را جلوی مدافعان این تیم به عنوان هافبک دفاعی برعهده دارد. همچنین دو مهره هجومی دیگر یعنی میسون مونت و جود بلینگهام جوان هافبک‌های دیگر انگلیس در تقابل با تیم کارلوس کی روش از نظر هواداران فوتبال در این کشور خواهند بود. 

*مهاجمان: فیل فودن، باکایو ساکا و هری کین
به طور قطع نقطه قوت تیم ملی انگلیس در رقابت های جام جهانی خط حمله این تیم خواهد بود. هری کین که مهره تغییر ناپذیر در خط حمله شیرها محسوب می‌شود و یکی از امیدهای آقای گلی مسابقات نیز به حساب می آید. اگرچه انگلیس چند وینگر فوق العاده در لیست خود دارد اما به هواداران این تیم تمایل دارند که در تقابل با ایران باکایو ساکا و فیل فودن از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرند و رحیم استرلینگ کار را از روی نیمکت آغاز کند.

1763072

دیدگاه‌ها