کد خبر : 1853759 | 25 آبان 1401 ساعت 08:36 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

نامداران در اوج آمادگی به مکزیک آمده‌اند

برخورداری: مصدوم شدم، اما مدال جهانی گرفتم

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی گفت: در بازی دوم از ناحیه دست راست آسیب دیدم، اما با راهنمایی‌ها سرمربی تیم ملی توانستم به مدال دست پیدا کنم.

برخورداری: مصدوم شدم، اما مدال جهانی گرفتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از عصر روز دوشنبه 23 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر "گوادالاخارا" آغاز شده است و مهران برخورداری در نخستین روز از این مسابقات به عنوان اولین نماینده کشورمان در این رقابت ها موفق به کسب مدال برنز شد.  

مهران برخورداری پس از کسب مدال برنز بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که مسابقات از لحاظ فنی چطور بود، اظهار داشت: مسابقات در وزن منهای 80 کیلوگرم واقعاً سنگین  برگزار شد. اکثر قهرمانان نامدار در اوج آمادگی به مکزیک آمده بودند و در این وزن رقابت کردند. به هر حال مسابقات، مسابقات قهرمانی جهان است. واقعاً یکی از سخت‌ترین روزهای ورزش من رقم خورد. خدا را شکر می‌کنم هرچند نتیجه‌ای که می‌خواستم رقم نخورد، اما باز هم برای کسب مدال برنز قهرمانی جهانی خدا را شاکرم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: کسب مدال در حضور همه نفراتی که در اوج آمادگی بودند کار دشواری است. مدال طلا خوشحالی خاص خودش را دارد، اما برای مدال برنز هم خوشحالم و باز هم خدا را شکر دست خالی نماندم. این مسیری که ما در حال حرکت هستیم و امتیازاتی که در این مسابقات به دست می‌آوریم برای کسب سهمیه المپیک است امیدوارم که در المپیک هم نمایندگان داشته باشیم.

برخورداری در پاسخ به این سؤال که گویا در همان ابتدای مبارزات مصدوم شده‌ای و آیا مصدومیت شما در روند نتیجه گیری تاثیر گذار بود، یا خیر، گفت: بله، متأسفانه در بازی دوم از ناحیه دست راست آسیب دیدگی شدیدی برایم رخ داد بدون شک این مصدومیت شدید در عملکرد من تأثیر داشت، اما با راهنمایی‌ها و گوشزدهای بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی توانستم مبارزاتم را ادامه دهم و به مدال برنز دست پیدا کنم.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی مکزیک در پایان ، افزود: واقعاً قرعه سختی داشتم. همه خوبان وزن 80 کیلوگرم دنیا حضور داشتند، اما از طرفی در آن سوی جدول حریف اسپانیایی خیلی راحت بالا آمد.  من با حریفان سختی مثل ایتالیا، ازبکستان مبارزه کردم و توانستم پس از شکست حریفانم به مراحل بالاتر راه پیدا کنم. حریفانم بازیکنان خوبی بودند. واقعاً روز سختی برایم رقم خورد اما در پایان با کسب مدال برنز دست خالی نماندم.

دیدگاه‌ها