کد خبر : 1853771 | 25 آبان 1401 ساعت 09:43 | 15.7K بازدید | 5 دیدگاه

آماده رویارویی با ایران: تیم انگلیس به قطر رسید

تیم ملی انگلیس شب گذشته وارد قطر شد تا برای اولین دیدارش برابر تیم ملی ایران آماده شود.

آماده رویارویی با ایران: تیم انگلیس به قطر رسید

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و تیم‌های حاضر در این مسابقات کم کم برای برگزاری اردوی آماده‌سازی وارد این کشور می‌شوند. 
اولین دیدار تیم ملی انگلیس برابر تیم ملی ایران است که قرار است روز دوشنبه هفته آینده برگزار شود و به همین دلیل آنها شب گذشته پس از پروازی چند ساعته از لندن وارد دوحه شدند. 
آنها صبح روز گذشته محل اردوی‌شان را در لندن در حالی ترک کرده بودند که تعدادی از هواداران این تیم برای تشویق، بدرقه و روحیه دادن به سه شیرها تجمع کرده بودند و شعارهایی را نیز در حمایت از آنها سر دادند. 

1763827

رسانه‌های انگلیسی با پوشش اخبار مربوط به حضور این تیم در قطر مدعی شده بودند این که آنها با تمامی نفرات وارد این کشور شدند اتفاق بسیار خوبی است و می‌تواند روحیه آنها را در مقایسه با تیمی مانند آمریکا که بازیکنانش جداگانه وارد این کشور شدند افزایش دهد. 
تیم گرت ساوت‌گیت، شب گذشته، اولین جلسه تمرینی‌اش را در قطر برگزار کرد که یک جلسه تمرین بسیار سبک بود و قرار است کار اصلی آنها از امروز در این کشور آغاز شود تا آمادگی بازیکنان برای دیدار برابر ایران حفظ شود. 
مصدومیت متعدد بازیکنان در چند هفته اخیر نگرانی‌هایی را برای این تیم ایجاد کرده و ساوت‌گیت در تلاش است تا بتواند آمادگی تمام بازیکنانش را در فاصله چند روز تا آغاز این مسابقات حفظ کند. 
 

دیدگاه‌ها