کد خبر : 1853818 | 25 آبان 1401 ساعت 13:55 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

آدرین رابیو:

به گذشته فکر می‌کنم، آن بازگشت درخشان زیدان

آدرین رابیو، ستاره تیم ملی فرانسه، همیشه رویای بازی کردن در جام جهانی را در سر داشته است.

به گذشته فکر می‌کنم، آن بازگشت درخشان زیدان

به گزارش "ورزش سه"، عدم حضور آدرین رابیو در لیست تیم ملی فرانسه در جام جهانی گذشته حواشی فراوانی را برای این بازیکن به همراه داشت، اما حالا و با توجه به مصدومیت پل پوگبا و انگولو کانته، او احتمالا مهره فیکس دیدیه دشان در این تورنمنت خواهد بود. حالا آدرین رابیو مدعی شد این رویای دوران کودکی اش بوده و حالا او می خواهد از بازی در جام جهانی لذت ببرد.

آدرین رابیو گفت: "جام جهانی رویایی است که چهار سال پیش در روسیه برایم براورده نشد و حالا از رسیدن به این رویا لذت می برم. من به خاطراتم در دوران کودکی فکر می کنم، مانند بازگشت فوق العاده زین الدین زیدان در سال 2006. من در آن مقطع همیشه طرفدار تیم ملی فرانسه بودم و حیف که در دیدار فینال ایتالیا به پیروزی دست یافت.

1763915

در یوونتوس نیز زیاد به جام جهانی فکر نمی کردم و حالا نیز همانند آن مقطع، سعی می کنم بهترین عملکردم را در ترکیب تیم ملی فرانسه ارائه دهم. من احساس می کنم که از نظر روحی و جسمی در بهترین شرایط ممکن هستم.

احتمال فتح اسکودتو با لباس یوونتوس؟ من هرگز تردیدی نداشتم که ما برای قهرمانی مبارزه می کنیم. شروع فصل به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان آسان نبود، اما ما می خواستیم قبل از این مقطع به جمع سه تیم برتر برگردیم و ناپولی را در ژانویه به چالش بکشیم. عملکرد این تیم در بخش اول فصل باورنکردنی بود. اما ناپولی نیز امتیاز را از دست خواهند داد و ما باید از آن نهایت استفاده را ببریم. 10 امتیاز زیاد به نظر می رسد، اما فصلی طولانی در پیش است."

دیدگاه‌ها