کد خبر : 1853866 | 25 آبان 1401 ساعت 17:53 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از جام جهانی تکلیف بلینگام معلوم می‌شود

یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند، احتمال جدایی جود بلینگام از این باشگاه را رد نکرده است.

بعد از جام جهانی تکلیف بلینگام معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ستاره انگلیسی و 19 ساله دورتموند، در یک سال اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و به یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار این تیم و البته تیم ملی انگلیس تبدیل شده است. چلسی، منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید از باشگاه های بزرگی هستند که علاقه دارند جود بلینگام را در تابستان سال 2023 جذب کنند. یواخیم واتسکه مدعی شد به زودی مذاکرات بین طرفین آغاز می شود و در صورت تمایل این بازیکن به جدایی، دورتموند توان مبارزه با باشگاه های بزرگ و ثروتمند را نخواهد داشت.

1764065

یواخیم واتسکه گفت: "من فکر می کنم به محض اینکه جام جهانی 2022 در قطر تمام شود، ما مذاکرات کلی در مورد آینده جود بلینگام و خواسته های این بازیکن خواهیم داشت. البته این مذاکرات با اخود بلینگام و در حضور پدر و مادرش و البته مدیر برنامه این بازیکن که ما با آنها رابطه بسیار نزدیکی داریم، انجام خواهد شد.

در ابتدا او فقط باید به ما بگوید که آیا می‌خواهد در دورتموند بماند یا قصد جدایی دارد. هر یک از این دو تصمیم در ذهن جود بلینگام باشد، ما بحث دوستانه و معقولی خواهیم داشت. اما ما مجبور نیستیم وانمود کنیم که این موضوع جزو اولویت های باشگاه دورتموند است. اگر باشگاه های واقعا بزرگ خواهان جذب بلینگام باشند، پس ما نمی توانیم از نظر مالی جلوی آنها ایستادگی کنیم."

دیدگاه‌ها