کد خبر : 1853888 | 25 آبان 1401 ساعت 19:40 | 13.8K بازدید | 15 دیدگاه

نتایج جالب یک نظرسنجی درباره قطر 2022

بیننده‌های جام جهانی آنقدرها هم فوتبالی نیستند

با اینکه گمان می‌رود اکثر فوتبال‌دوستان تیم‌های ملی مشخصی را انتخاب کرده و با تعصب حامی‌شان هستند ولی یک نظرسنجی نشان می‌دهد واقعیت با این تصور فاصله دارد.

بیننده‌های جام جهانی آنقدرها هم فوتبالی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، یک نظرسنجی که از هواداران فوتبال درباره تیم یا تیم‌هایی به غیر از تیم ملی خودشان که در جام جهانی از آن حمایت خواهند کرد انجام شده نتایج جالب توجهی دارد. 
چیزی در حدود نیمی از شرکت‌کنندگان این نظرسنجی می‌گویند تیم مورد علاقه‌شان را بر اساس تیپ و قیافه بازیکنانش انتخاب می‌کنند. نظرسنجی مورد بحث با حضور بیش از دو هزار فرد بالغ در کشورهای مختلف انجام شده است.

از این گذشته 49 درصد از شرکت‌کننده‌ها می‌گویند به جز تیم ملی خودشان، دیگر تیم‌های محبوب خود در جام جهانی را با توجه به طرح پیراهن آنها انتخاب می‌کنند.

یک سوم از افراد شرکت‌کننده می‌گویند در میانه تورنمنت اگر ببینند تیمی بهتر از تیم محبوب آنها نتیجه گرفته ممکن است هوادار تیم موفق بشوند.

1763785

در این نظرسنجی مشخص است که هواداران کشورهایی که تیم‌های ملی‌شان شانس زیادی برای قهرمانی دارند و از مدعیان به حساب می‌آیند تا پایان به حمایت از تیم کشورشان ادامه می‌دهند ولی دیگر تیم‌هایی که به احتمال زیاد در مرحله گروهی حذف شده یا در نهایت در مرحله دوم یا سوم از دور رقابت کنار خواهند رفت هوادارانی این قدر پر و پا قرص ندارند.

هواداران تیم‌هایی که احتمال حذف‌شان در مراحل اولیه بالا است می‌گویند بعد از حذف تیم ملی‌شان یکی از فاکتورهای مهم برای آنها این است که روی کدام تیم شرط‌بندی کرده‌اند. بر اساس این نظر سنجی 54 درصد افراد می‌گویند در مسابقات شرط‌بندی با موضوع جام جهانی شرکت می‌کنند.

1764115

دیدگاه‌ها