کد خبر : 1853917 | 25 آبان 1401 ساعت 23:27 | 36.8K بازدید | 8 دیدگاه

رینای پسر: برگ برنده آمریکا در جام جهانی قطر

یک رسانه آمریکایی از جیووانی رینا به عنوان پدیده غیرمنتظره و عامل موفقیت آمریکا در جام جهانی قطر یاد کرده و او را برگ برنده آمریکایی‌ها دانست.

رینای پسر: برگ برنده آمریکا در جام جهانی قطر

به گزارش "ورزش سه"، رسانه آمریکایی فاکس اسپورت در گزارشی معتقد است تیم ملی آمریکا، یکی از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی، آماده‌تر و امیدوارتر از دوره‌های گذشته به قطر قدم می‌گذارد و یکی از علت‌های مهم این امیدواری برگ برنده‌ای است که برای اکثر حریفان آمریکا غیرمنتظره خواهد بود: جیووانی رینا، وینگر بوروسیا دورتموند.

رینا به دلیل مصدومیت بخش عمده بازی‌های آمریکا در رقابتهای انتخابی را از دست داد و به همین دلیل کمتر مورد توجه حریفان آمریکا قرار دارد. با اینکه آمریکا ستاره‌های دیگری در این شرایط دارد که از جمله آنها می‌توان به وستون مک‌کنی، کریستین پولیشیچ و تیم وه‌آ اشاره کرده ولی فاکس می‌گوید استعداد ناب جیو رینا او را به موردی ویژه تبدیل کرده است.

1764228

بر اساس این گزارش رینا که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ عملا یک سال تقویمی را دور از میادین بود حالا با آمادگی کامل به جام جهانی رسیده است و حضور یا عدم حضور او در ترکیب اصلی گرگ برهالتر به معنای موفقیت یا ناکامی آمریکایی‌ها در قطر خواهد بود.

جیو رینا مثل کریستین پولیشیچ دست‌پرورده سیستم استعدادیابی و پرورش استعداد درخشان باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند است. پولیشیچ که از او به عنوان ستاره اصلی آمریکا در قطر یاد می‌شود امروز در مصاحبه‌ای گفت:" رینا فوتبالیست بزرگی است. ما در تیم ملی آمریکا به او نیاز داریم و هر زمان که جیو سالم باشد شرایط تیم ملی ما بهتر است".

نام رینا احتمالا برای فوتبال‌دوستان آشنا است چرا که پدر او کلودیو رینا در سه جام جهانی با پیراهن آمریکا بازی کرد و در دو جام جهانی کاپیتان این تیم بوده است. 

1764229
جیووانی رینا و پدرش کلودیو هر دو پیراهن شماره 21 آمریکا را به تن می‌کنند

دیدگاه‌ها