کد خبر : 1853925 | 26 آبان 1401 ساعت 05:03 | 59.1K بازدید | 33 دیدگاه

کاپیتان سابق برزیل امیدوار به ستاره ششم

پیش‌بینی کافو: ایران از گروهش بالا می‌آید

کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر به دور بعد صعود کند.

پیش‌بینی کافو: ایران از گروهش بالا می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، کافو که به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 جام قهرمانی را بالای سر برد، میهمان ویژه برنامه جام جهانی 2022 در شبکه الکاس قطر بود. او در بخش پیش‌بینی خود از مسابقات، تیم ملی کشورش را قهرمان و ایران را یکی از 16 تیم صعود کننده به دور حذفی دانست.

اهالی فوتبال در ایران، کافو را در این چند سال اخیر با قرعه‌ای که دوره گذشته برای ایران انتخاب کرد می شناسند؛ طبق این قرعه، ایران در گروه دشواری قرار گرفت که اسپانیا و پرتغال در آن حضور داشتند. ستاره سابق فوتبال برزیل حالا ایران را یکی از صعودکننده‌های دور گروهی می داند. به عقیده شاگردان کی‌روش به عنوان تیم دوم گروه B همراه با انگلیس صعود خواهند کرد.

1764256

بر اساس پیش‌بینی کافو، تیم ملی در دور یک هشتم نهایی با قبول شکست مقابل هلند از دور رقابت ها کنار خواهد رفت. قطر و ایران از نظر کافو تنها تیم های آسیایی هستند که جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب خواهند کرد. او در پیش‌بینی خود شانسی برای استرالیا، ژاپن و کره جنوبی قائل نشده است.

کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 که آخرین قهرمانی سلسائو را شاهد بودیم، معتقد است که تیم ملی کشورش در این دوره خواهد توانست قهرمانی شماره شش را جشن بگیرد. طبق پیش‌بینی کافو، شاگردان تیته در دیدار پایانی فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی را شکست خواهند داد.

1764257
طبق پیش‌بینی کافو؛ ایران همراه با انگلیس از گروه دوم به دور حذفی صعود کرده و در این مرحله با شکست مقابل هلند از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت. او همچنین قهرمانی تیم ملی کشورش را با غلبه بر فرانسه پیش‌بینی کرده است.

دیدگاه‌ها