کد خبر : 1853949 | 26 آبان 1401 ساعت 11:43 | 42K بازدید | 15 دیدگاه

رامین رضاییان از رونالدو به هری کین رسید (عکس)

رامین رضاییان دومین حضور خود در رقابت‌های جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

رامین رضاییان از رونالدو به هری کین رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام جهانی از یکشنبه شب هفته پیش رو با برگزاری دیدار افتتاحیه بین دو تیم قطر و اکوادور آغاز می شود. تیم ملی فوتبال ایران نیز فردای دیدار افتتاحیه در یک جدال بسیار سخت و هیجان‌انگیز به مصاف یکی از مدعیان عنوان قهرمانی یعنی انگلیس خواهد رفت.‌

چهار سال پیش شک و تردید خاصی در مورد دفاع راست تیم ملی وجود نداشت چرا که رامین رضاییان در بهترین فرم خود در ترکیب اصلی تیم کارلوس کی‌روش قرار گرفت و اتفاقا توانست نمایش‌های کم‌نقصی را از خود ارائه دهد، مخصوصاً در دیدار برابر پرتغال که رضاییان تا حدود زیادی کریستیانو رونالدو را مهار کرد.

تا قبل از بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، رامین رضاییان از تیم ملی فاصله گرفته بود و سرمربی سابق ایران یعنی دراگان اسکوچیچ تمایلی به دعوت از این بازیکن نشان نمی‌داد اما برگشتن مرد پرتغالی همه چیز را برای این مدافع باشگاه سپاهان تغییر داد.

همانطور که انتظار می‌رفت کارلوس کی‌روش رضاییان را به تیم ملی دعوت کرد و او را با خود به جام جهانی برد. با این حال این بازیکن در جام جهانی قطر کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پیش رو خواهد داشت چراکه یک رقیب کاملا سرحال و آماده یعنی صادق محرمی را پیش روی خود می بیند؛ بازیکنی که اخیرا در لیگ قهرمانان اروپا نمایش های خوبی را در ترکیب دیناموزاگرب ارائه داد اما با این حال قطعا رامین رضاییان انگیزه‌های فراوانی برای اثبات توانایی های خود و حضور در ترکیب تیم ملی خواهد داشت.

1764358
1764359
1764360
1764361

دیدگاه‌ها