کد خبر : 1854068 | 27 آبان 1401 ساعت 12:03 | 30.9K بازدید | 6 دیدگاه

پدر ستاره برزیلی: قصد نداریم به مادرید برویم

داگلاس راموس، پدر اندریک، شایعات مربوط به سفر او و اطرافیانش به مادرید برای بازدید از امکانات رئال مادرید را رد کرد.

پدر ستاره برزیلی: قصد نداریم به مادرید برویم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در چند ماه اخیر در ترکیب تیم پالمیراس باعث شده که توجه بسیاری به او جلب شود. 
این ستاره برزیلی که در طول تنها 300 دقیقه که از اولین حضورش در لیگ برزیل گذشته موفق شده سه گل بزند و یک پاس گل ارسال کند تا توانایی‌هایش را به رخ کشیده باشد. 
بسیاری از باشگاه‌‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر دارند که در بین آنها نام رئال مادرید ، چلسی و پاری سن ژرمن هم دیده می‌شود اما پیش از این بسیاری از رسانه‌ها گفته بودند که مدیران رئال در جذب او بسیار جدی هستند و حتی نمایندگانی را برای مذاکره با باشگاه پالمیراس و خانواده او ارسال کرده‌اند. 

1741449


روز گذشته تعدادی از رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که پدر و نزدیکان این بازیکن قرار است به مادرید سفر کنند تا از مرکز تمرین و سایر امکانات این باشگاه بازدید کنند اما پدر این بازیکن چنین موضوعی را تکذیب کرد. 
راموس در این باره به فابریتزیو رومانو گفت:« من هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم و هرگز درباره این که قصد داریم در چند هفته آینده به مادرید سفر کنیم صحبتی نکردم. در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی، هیچ برنامه‌ای برای سفر کردن نداریم.»
این بازیکن در حال حاضر تنها 16 سال دارد و هرگونه امضای قراردادی با او تا سال 2024 غیرقانونی است، با این حال باشگاه‌های بزرگ اروپایی قصد ندارند به این راحتی او را رها کنند.

 

دیدگاه‌ها