کد خبر : 1854074 | 27 آبان 1401 ساعت 12:35 | 17.6K بازدید | 5 دیدگاه

حریف ایران در جام جهانی هنوز کاپیتان ندارد!

تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، مدعی شد که هنوز کاپیتان این تیم برای جام جهانی مشخص نشده است.

حریف ایران در جام جهانی هنوز کاپیتان ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، همه منتظر سوت آغاز دیدار بین دو تیم قطر و اکوادور و شروع جام جهانی هستند. مسابقاتی که برخلاف عادت معمول در فصل پاییز برگزار می شود و حالا فقط دو روز تا شروع رسمی آن باقی مانده است.

آمریکا یکی از تیم های حاضر در مسابقات جام جهانی است که اتفاقاً در گروه B با تیم های ملی ایران، انگلیس و ولز همگروه است. تیمی که امیدهای زیادی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات دارد و بازیکنان و مربیان این تیم نیز اخیرا در این باره صحبت کرده بودند.

تیم ملی آمریکا دوشنبه شب در اولین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف ولز خواهد رفت. با این حال در آستانه شروع جام جهانی برای آمریکایی ها یک موضوع عجیب در رابطه با این تیم وجود دارد و آن هم مشخص نبودن کاپیتان آن هاست.

در فاصله سه روز مانده به اولین بازی تیم ملی آمریکا در جام جهانی، ستاره این تیم ادعا کرده که هنوز کاپیتان آنها مشخص نشده است. تایلر آدامز در این باره گفت: "ما هنوز نمی‌دانیم که کاپیتان تیم چه کسی خواهد بود."

باید منتظر ماند و دید که نهایتاً چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد شد و کدام بازیکن در دیدار برابر ولز بازوبند کاپیتانی تیم ملی آمریکا را بر بازو خواهد بست که به نظر می رسد کریستین پولیسیچ از شانس بالایی برای این موضوع برخوردار است.

دیدگاه‌ها