کد خبر : 1854098 | 27 آبان 1401 ساعت 15:05 | 100K بازدید | 12 دیدگاه

جنجال جدید قطری‌ها: درخواست لحظه‌آخری از فیفا

درحالیکه تنها دو روز به شروع جام جهانی باقی مانده قطر از فیفا درخواست کرد که مصرف نوشیدنی درون و اطراف ورزشگاه‌ها ممنوع شود.

جنجال جدید قطری‌ها: درخواست لحظه‌آخری از فیفا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه تایمز اعلام کرد که قطری‌ها که خود را برای افتتاحیه جام جهانی 2022 در روز یکشنبه آماده می‌کنند درحالیکه حدود چهل و هشت ساعت به شروع رقابت‌ها باقی مانده درخواستی جنجالی به فیفا ارائه کرده‌‌اند.

قطر با ارسال درخواستی از فیفا خواسته که فروش و صرف نوشیدنی در داخل استادیوم‌ها و اطراف‌شان به کل ممنوع شود. بر اساس این درخواست که امروز به فیفا رسیده قطر می‌خواهد دکه‌هایی که در محوطه بیرون ورزشگاه‌ها تعبیه شده بود و مجوز آنها برای فروش نوشیدنی هم صادر شده بود به نقاطی دورتر منتقل شود.

1764922

این درخواست در حالی مطرح می‌شود که پیش از این با موافقت فیفا قرار بود تنها در برخی نواحی مشخص و در تعدادی از فن‌زون‌ها و پارک‌های اختصاص شده به هواداران نوشیدنی عرضه شود. اما قطری‌ها ظاهرا خواهان این هستند که تعداد این فن‌زون‌ها کاهش پیدا کرده و آنها به نقاطی با فاصله دور از استادیوم‌ها انتقال داده شوند.

این درخواست لحظه آخری مسلما با اعتراض شدید یکی از اسپانسرهای اصلی جام جهانی همراه خواهد شد که قراردادی چند میلیون دلاری با فیفا دارد. در صورت موافقت فیفا با این درخواست قطر کلیه تبلیغات این شرکت هم از اطراف هشت استادیوم محل برگزاری مسابقات جام جهانی حذف خواهد شد.

دیدگاه‌ها