کد خبر : 1854108 | 27 آبان 1401 ساعت 16:23 | 5.2K بازدید | 5 دیدگاه

رمزدیل: رقابتی سخت بین گلرهای انگلیس وجود دارد

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال و تیم ملی انگلیس، می‌گوید رقابت سختی بین سه گلر انگلیس وجود دارد ولی به جز موفقیت تیم در این تورنمنت چیز دیگری برای انگلیسی‌ها مهم نیست.

رمزدیل: رقابتی سخت بین گلرهای انگلیس وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزدیل با اینکه در آرسنال دروازه‌بان اول است و در فیکس بودنش چون و چرایی وجود ندارد ولی با اینکه به عنوان یکی از سه گلر انگلیسی به فهرست نهایی گرت ساوت‌گیت برای جام جهانی راه یافته و هم‌اکنون در قطر به سر می‌برد ولی بعید به نظر می‌رسد در این تورنمنت سنگربان اول سه‌شیرها باشد.

با توجه به شواهد و قرائن به نظر می‌رسد گرت ساوت‌گیت تمایل دارد در قطر از جردن پیکفورد، سنگربان اورتون، به عنوان دروازه‌بان اول تیمش استفاده کند. اما مشخص نیست گزینه دوم او رمزدیل خواهد بود یا نیک پوپ.

درحالیکه انگلیس روز دوشنبه اولین بازی خود را مقابل تیم ملی کشورمان برگزار می‌کند آرون رمزدیل امروز در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:

1764953

پدرت خیلی فوتبالی است، واکنشش به دعوت شدن تو به تیم ملی چه بود؟
چند قطره اشک را دیدم که از چشم‌های پدرم جاری شد. اگر در جام جهانی واقعا به من بازی داده شود فکر کنم پدرم دچار حمله قلبی شود. حضور من در تیم ملی انگلیس برای خانواده‌ام و به خصوص پدر و مادرم اتفاق خاصی است. آنها همیشه در بازی‌های من حاضر بوده‌اند چه در تمام شهرهای انگلیس و چه در کشورهای دیگری که برای بازی به آنها سفر می‌کردم.

تفاوت نقش رمزدیل در آرسنال و تیم ملی انگلیس؟
در آرسنال از من می‌خواهند از عقب بازی‌سازی کنم و حرکت تیم را شروع کنم. ولی ما تا اولین بازی‌مان اینجا چند روز فرصت داشتیم که با شرایط تیم ملی وفق بگیریم و خودمان را با برنامه سرمربی سه‌شیرها هماهنگ کنیم.

توپ رسمی جام جهانی از نظر دروازه‌بان‌ها توپ خوبی است؟
بله. می‌توان این طور گفت که این یکی از بهترین توپهای آدیداسی است که با آنها بازی کرده‌ام.

آرسنال در صدر جدول و تو در جام جهانی؛ از این موفقیت‌ها چه حسی داری؟
آنقدر خوشحالم که گاهی باورم نمی‌شود و دلم می‌خواهد به خودم سیلی بزنم تا مطمئن بشوم خواب نمی‌بینم.

رقابت بین سه دروازه‌بان انگلیس برای فیکس شدن در جام جهانی؟
واقعیت این است که رقابت سختی وجود دارد. ولی مهم فقط موفقیت تیم است.

دیدگاه‌ها