کد خبر : 1854332 | 28 آبان 1401 ساعت 20:20 | 10.8K بازدید | 4 دیدگاه

آرون رمزدیل:

ساکا، نترس و برای انگلیس پنالتی بزن!

آرون رمزدیل، از بوکایو ساکا، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس و آرسنال خواست ترس را کنار گذاشته و در جام جهانی پنالتی بزند.

ساکا، نترس و برای انگلیس پنالتی بزن!

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، به عنوان یکی از سه دروازه‌بان انگلیس از سوی گرت ساوت‌گیت به تیم ملی کشورش دعوت شده است. او در یک مصاحبه بوکایو ساکا که در آرسنال و تیم ملی با او همبازی است را خطاب قرار داد و از او خواست در جام جهانی برای انگلیس پنالتی بزند.

1765641

تشویق ساکا برای پنالتی زدن به این دلیل انجام می‌شود که او سال گذشته به همراه مارکوس راشفورد و جیدون سانچو در فینال رقابتهای یورو مقابل ایتالیا پنالتی از دست داد و به همین علت مدتی به شدت با فشار افکار عمومی مواجه بود. پنالتی‌هایی که این سه بازیکن جوان انگلیسی از دست دادند باعث شد انگلیس قهرمانی را به ایتالیا واگذار کند.

1765642

در آستانه دیدار سه‌شیرها مقابل ایران رمزدیل در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای گفت:" ساکا حتما باید پنالتی بزند. از آن روز به بعد ساکا همه پنالتی‌هایش را گل کرده. یعنی تا جایی که یادم می‌آید در آرسنال پنالتی‌ای از دست نداده. امیدوارم به این نتیجه رسیده باشد که آن شب اتفاقی که افتاده تصادف بوده و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

بوکایو باید خجالت و ترس را کنار بگذارد چون او فوتبالیست درجه‌یک و با اعتماد به نفسی است. او می‌داند همه تیم ملی انگلیس از او حمایت می‌کنند و امیدوار این دفعه که با پیراهن سه‌شیرها پشت ضربه پنالتی ایستاد توپش با قدرت به تور دروازه بچسبد".

دیدگاه‌ها