کد خبر : 1854119 | 27 آبان 1401 ساعت 17:17 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

آلمان به گلر جدید نیاز ندارد: تراشتگن به قطر رسید

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، که به دلیل ناراحتی گوارشی با تیم ملی کشورش به قطر سفر نکرده بود امروز با پروازی مستقیم خود را به این کشور رساند.

آلمان به گلر جدید نیاز ندارد: تراشتگن به قطر رسید

به گزارش "ورزش سه"، آلمان پریشب آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی را در عمان مقابل این تیم انجام داد. تنها غایب ژرمن‌ها در این بازی مارک آندره تراشتگن، سنگربان بارسلونا، بود که حضورش در جام جهانی به دلیل ابتلای او به ناراحتی گوارشی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

اما تراشتگن امروز با پروازی مستقیم خود را به قطر رساند و به کمپ تیم ملی آلمان در این کشور ملحق شد تا خیال هانسی فلیک را راحت کند.

1758121

تراشتگن در حالی به اردوی مانشافت ملحق شده که به جز ناراحتی گوارشی اخیر که حالا کاملا برطرف شده است در این فصل شرایطی ایده‌آل داشته است. تراشتگن در فصل‌های گذشته بارها با مصدومیت مواجه شد تا نتواند برای مانوئل نویر رقیبی جدی باشد.

در ماه‌های گذشته زمزمه‌هایی درباره شرایط بد سلامت مانوئل نویر باعث شده بود این تلقی در آلمان به وجود بیاید که در جام جهانی تراشتگن و کوین تراپ گزینه‌های اول سنگربانی آلمان خواهند بود. ولی حالا نویر به آمادگی بازگشته و حضور او به عنوان دروازه‌بان اول در تیم هانسی فلیک قطعی به نظر می‌رسد.

با این حساب تراشتگن و کوین تراپ باید برای به دست آوردن جایگاه دروازه‌بان دوم مانشافت رقابت کنند. اما رسانه‌های آلمانی معتقدند با توجه به عملکرد درخشان تراشتگن در دروازه بارسلونا در فصل جاری او در قطر به عنوان دروازه‌بان دوم مانشافت مورد توجه هانسی فلیک خواهد بود.

دیدگاه‌ها