کد خبر : 1854160 | 27 آبان 1401 ساعت 21:54 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین بازی دوستانه تیم‌های جام جهانی پُرگل بود

شاگردان دراگان استویکوویچ با برتری پُر گل مقابل بحرین به استقبال جام جهانی رفتند.

آخرین بازی دوستانه تیم‌های جام جهانی پُرگل بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی طی هفته‌های اخیر مسابقات تدارکاتی خود را برگزار کردند و آماده نخستین دیدار رسمی‌شان در قطر شدند که امروز این بازی‌های دوستانه به پایان رسید.

تیم ملی صربستان به‌عنوان یکی از حاضرین در جام جهانی و آخرین تیمی که قبل از این مسابقات در یک دیدار تدارکاتی به میدان می‌رود، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه ملی بحرین، به مصاف تیم ملی این کشور رفت و به یک برد پُر گل دست یافت.

1765170

شاگردان دراگان استویکوویچ با وجود اینکه در دقیقه ۸ توسط تادیچ به گل اول رسیدند، هفت دقیقه بعد گل تساوی را از روی نقطه پنالتی با ضربه یوسف هلال دریافت کردند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در نیمه دوم تیم صربستان با نمایش کاملا هجومی و یک‌طرفه، در دقایق ۵۰، ۵۱، ۸۷ و ۸۹ چهار بار دروازه ملی‌پوشان بحرین را باز کرد تا این دیدار تدارکاتی را با پیروزی پُر گل پنج بر یک به پایان برسانند و با یک روحیه مناسب آماده نخستین بازی خود در جام جهانی مقابل برزیل شوند.

تیم ملی صربستان که در گروه G جام جهانی با تیم‌های ملی برزیل، کامرون و سوئیس همگروه است و قرعه سختی دارد، نخستین مسابقه‌اش را باید پنج‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه لوسیل برگزار کند.

1765169

دیدگاه‌ها