کد خبر : 1854202 | 28 آبان 1401 ساعت 09:22 | 66.5K بازدید | 9 دیدگاه

بار سنگین آرژانتین و اروگوئه برای قطر: 900 کیلو گوشت!

دو تیم آرژانتین و اروگوئه برای راحتی بازیکنان در برنامه غذایی‌شان، 900 کیلوگرم گوشت با خودشان به قطر بردند.

بار سنگین آرژانتین و اروگوئه برای قطر: 900 کیلو گوشت!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، همه تیم‌ها آماده هستند تا در بزرگ‌ترین تورنمنت دنیای ورزش حاضر شوند و نهایت تلاش‌شان را در این مسابقات به نمایش بگذارند. 
با توجه به این که مصرف کباب بخش مهمی از فرهنگ بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی است، اقداماتی از سوی اروگوئه و آرژانتین در نظر گرفته شده که بازیکنان و سایر اعضای این تیم تا جایی که ممکن است در این زمینه در خاورمیانه احساس راحتی کنند. 
فدراسیون فوتبال اروگوئه پیش از این با سازمان ملی گوشت قطر به توافق رسیده بود تا گوشت لازم برای حضور در این رقابت‌ها را تامین کند. 

1764165

آنها پیش از سفر به قطر و زمانی که در ابوظبی حضور داشتند نیز یک مهمانی باربیکیو به راه انداختند تا مشخص شود که تمامی اعضای این تیم علاقه خاص و ویژه‌ای به این مراسم و مصرف گوشت کباب شده دارند. 
در همین حال، آرژانتین نیز اقداماتی کاملا مشابه انجام داده تا مطمئن شود که بازیکنانش از این تفریح مهم و دوست داشتنی خودشان در جریان حضور در دوحه بی‌بهره نخواهند بود. 
لیونل اسکالونی، پیش از این مدعی شده بود که برگزاری چنین دورهمی‌هایی برای صرف غذا باعث می‌شود که احساس یکدست بودن و اتحاد در بین بازیکنان او بیشتر شود و این موضوع نقش مهمی را در این تیم ایفا می‌کند.

 

دیدگاه‌ها