کد خبر : 1854209 | 28 آبان 1401 ساعت 09:59 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

تمجید شاو از ستاره انگلیس: او توانایی هرکاری دارد

لوک شاو، مدافع تیم ملی انگلیس، از دیدن توانایی‌های جود بلینگام در زمین شگفت‎زده شده است.

تمجید شاو از ستاره انگلیس: او توانایی هرکاری دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس آماده است تا روز دوشنبه در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران برود. 
اردوی این تیم در دوحه از چند روز قبل آغاز شده و بازیکنان دعوت شده از سوی گرت ساوت‌گیت در کنار هم مشغول تمرین هستند تا به هماهنگی لازم برای درخشش در این مسابقات به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی برسند. 
شاو که پیش از این تنها گل سه شیرها در فینال یورو 2020 در تابستان سال گذشته را به ثمر رساند، حالا تحت تاثیر درخشش ستاره 19 ساله این تیم قرار گرفته است. 
او درباره جود بلینگام به برنامه شیرهای انگلیس گفت:« چیزی که بیشتر از همه در طول تمرینات من را متعجب کرد، عملکرد بلینگام در زمین بود. او می‌تواند هر کاری که دوست دارد در وسط زمین انجام دهد. او واقعا توانایی انجام هر کاری را در زمین دارد.»

1764065

این مدافع انگلیسی با اشاره به ویژگی‌های این بازیکن اظهار داشت:« او می‌تواند با توپ جلو برود، می‌تواند پاس بدهد و قدرت هجومی قابل توجهی هم دارد. او واقعا تمام ویژگی‌های لازم را دارد. وقتی اولین بار او را دیدم، زمانی بود که در تیم ملی انگلیس حضور داشت و با خودم گفتم این پسر قرار است واقعا بازیکن خوبی شود و همین حالا هم شبیه یک مرد کامل است.»
شاو با اشاره به پختگی بلینگام اضافه کرد:«در طول چند سال گذشته او را در تمرینات دیدم. او همیشه با استعداد بوده است اما حالا دیگر شروع به پیشرفت و کسب تجربه کرده است. وقتی به او و قدرت‌هایش نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که واقعا مرد شده است. او کاپیتان باشگاهش است و من فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که او در مسیر درستی قرار دارد.»

 

دیدگاه‌ها