کد خبر : 1854212 | 28 آبان 1401 ساعت 10:16 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

داوری کشتی اطری حرف و حدیث داشت

قربانی: بودجه ما یک ششم تیم قهرمان بود

سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که بودجه تیمش در این دوره لیگ برتر آزاد یک چهارم تیم‌های دوم و سوم و یک ششم تیم قهرمان مسابقات بوده است.

قربانی: بودجه ما یک ششم تیم قهرمان بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم مرتضی قربانی در مورد چهارمی تیمش در لیگ برتر آزاد اظهار داشت: روز ما که نبود اما داوری هم کم ایراد نداشت. ما در مسابقه نیمه‌نهایی تیم را خالی کردیم که تمام توان‌مان را روی مسابقه رده‌بندی بگذاریم. ما از سعید عباسی داور مسابقه اطری در رده‌بندی گله داریم، این کشتی خیلی حرف داشت. اطری داشت کار می‌کرد، داور وسط و قاضی تقاضای اخطار برای حریف کردند اما او او راکت سفید آورد و ما متوجه شدیم نظرش روی حریف اطری است. دفعه بعد اخطار را برای اطری درخواست کردند که سریع عباسی قبول کرد و یک اخطار و یک پوئن داد.

وی ادامه داد: این کشتی خیلی حساس بود، در چنین مبارزه‌هایی یک پوئن سرنوشت مسابقه را عوض می‌کند. بعد وقتی اطری که سردار تیم است، زمین می‌خورد این روی روحیه تیم خیلی تاثیر دارد. خانجانی هم کشتی را برده بود اما این مبارزه هم در حوزه داوری حرف و حدیث داشت. ما هم بد آوردیم و هم از نظر داوری در این دو کشتی لطمه خوردیم. شاخیف روس ما هم بد کشتی گرفت، می‌توانستیم در رده‌بندی 6-4 برنده شویم اما به هر ترتیب این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم ستارگان ساری در مورد اینکه چرا در مبارزه نیمه‌نهایی از نفرات اصلی‌اش استفاده نکرد، گفت: صبح از قصد تیم را خالی کردیم و به جوانان ساری میدان دادیم که تمام توان‌مان را روی کشتی رده‌بندی و سوم شدن بگذاریم. ضمن اینکه ما منابع مالی کافی نداشتیم که از کشتی‌گیر خارجی در دو مسابقه استفاده کنیم، بنابراین خواستیم شانس‌مان را در مسابقه عصر امتحان کنیم، هرچند که اگر منابع‌مان کافی بود و در کشتی صبح رضا اطری و دو خارجی را روی تشک می‌فرستادیم حتی برای بردن تیم بلیش هم شانس داشتیم ولی متاسفانه فقط برای یک کشتی پول داشتیم.

قربانی با تاکید بر اینکه با کشتی‌گیران خارجی تیمش تسویه حساب صورت گرفته، ادامه داد: بودجه ما یک چهارم تیم‌های دوم و سوم لیگ و یک ششم تیم قهرمان بود. 12 سال، هر سال تیم‌داری کردیم و گرمابخش تنور لیگ بوده‌ایم. برد و باخت زیاد چشیدیم، همین که توانستیم خیلی جاها رقابتی نزدیک و مهیج را رقم بزنیم برای ما خوشحال‌کننده است.

دیدگاه‌ها