کد خبر : 1854297 | 28 آبان 1401 ساعت 17:00 | 60.1K بازدید | 14 دیدگاه

انکونکو رباط داد

تکمیل فاجعه: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد

کریستوفر انکونکو سه شنبه گذشته به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داد و امروز پزشکان اعلام کردند که او تا پایان فصل نمی تواند به میدان برود.

تکمیل فاجعه: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه گذشته کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت از حضور در جام جهانی محروم شد. این بازیکن در جریان تمرین تیم ملی فرانسه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی این تیم اعلام کرد که او شرایط ادامه حضور در فهرست این تیم برای جام جهانی را نخواهد داشت.

1763945

 این خبر بدی برای دیدیه دشان در آستانه پرواز تیمش از پاریس به مقصد دوحه بود اما او تصمیم گرفت که بلافاصله از کولو موانی برای حضور در این فهرست و پر کردن جای خالی انکونکو دعوت کند.

1763946

دلیل مصدومیت انکونکو برخورد با ادواردو کاماوینگا در بازی تمرینی بود. بازیکن جوان رئال بر سر تصاحب توپ پای انکونکو را لگد کرد و باعث شد او جام جهانی را از دست بدهد.

1759177

چهار روز بعد از خبر کابوس وار از دست دادن جام جهانی، انکونکو امروز خبر بدتری دریافت کرد. او به دلیل مصدومیت رباط صلیبی ادامه فصل را نیز از دست خواهد داد و نمی تواند لایپزیش را تا پایان فصل همراهی کند. این می تواند باعث شود تا مذاکرات او با چلسی که بسیار خوب پیش رفته بود نیز نیمه تمام بماند و انتقالش به این باشگاه در فصل آینده را نیز منتفی کند.

دیدگاه‌ها