کد خبر : 1854322 | 28 آبان 1401 ساعت 19:33 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

هندرسون: باید از زنان انگلیس برای قهرمانی الهام بگیریم

جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، امیدوار است که این تیم بتواند از تیم زنان انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی 2022 الهام بگیرد.

هندرسون: باید از زنان انگلیس برای قهرمانی الهام بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر روز دوشنبه برابر تیم ملی ایران برگزار خواهد شد. 
شاگردان گرت ساوت‌گیت یکی از تیم‌هایی هستند که از نگاه بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌‌دوستان جز مدعیان قهرمانی به حساب می‌آیند و امیدوار هستند که بتوانند به حسرتی که پس از جام جهانی 1966 بارها برایشان تکرار شده خاتمه دهند. 
تیم ملی زنان انگلیس موفق شد تابستان امسال نمایشی درخشان ارائه کند و با غلبه برابر آلمان در دیدار فینال در ورزشگاه ویمبلی قهرمان جام ملت‌‌های اروپا شود و همین باعث شده که هندرسون به تکرار این موفقیت در جام جهانی امیدوار باشد. 

1746891


او در گفتگو با بی بی سی در این باره اظهار داشت:« تیم زنان انگلیس کاری فوق العاده و تماشایی انجام داد و تمام کشور پشت آنها بودند و از این تیم حمایت کردند. من هم امیدوارم که ما بتوانیم از درخشش آنها الهام بگیریم و چنین نمایشی را در جام جهانی ارائه کنیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، من اطمینان دارم که ما تورنمنت خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.»
انگلیس درجام جهانی 2018 روسیه موفق شد به نیمه نهایی برسد اما در وقت‌های اضافه برابر کرواسی شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند. آنها همچنین در یورو 2020 نیز به دیدار فینال راه پیدا کردند اما در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خوردند تا دست‌شان از جام کوتاه بماند. 
 

دیدگاه‌ها