کد خبر : 1854350 | 28 آبان 1401 ساعت 22:16 | 44.6K بازدید | 22 دیدگاه

ضرب الاجل یونایتد برای رونالدو: تا یک ماه دیگر برو!

مدیران منچستریونایتد ضرب الاجلی یک ماهه برای جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این باشگاه تعیین کرده‌اند.

ضرب الاجل یونایتد برای رونالدو: تا یک ماه دیگر برو!

به گزارش "ورزش سه"، اظهاراتی که رونالدو در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان مطرح کرد باعث شد که مدیران یونایتد به دنبال راه حلی جدی برای جدایی او از این باشگاه باشند. 
این بازیکن پرتغالی انتقادهای جدی از ساختار مدیریتی این باشگاه مطرح کرده و مدعی شده بود گلیزرها فقط به دنبال پول هستند و مدیران یونایتد به او خیانت کرده‌اند. 
او همچنین با انتقاد از حضور رالف رانگینک در سمت سرمربی شیاطین سرخ، اعلام کرد که هیچ احترامی برای اریک تن‌هاخ قائل نیست چون او نیز احترامی برایش قائل نبوده است. 

1765679


پس از انتشار این مصاحبه بود که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند یونایتد به صورت جدی به دنبال فسخ قرارداد رونالدو است که در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید. وکلای یونایتد باور دارند که اظهارات رونالدو نقض بخشی از قرارداد او است و به همین دلیل می‌توان قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد. 
حالا ESPN خبر داده است که این باشگاه لیگ برتری تصمیمی برای شکایت قانونی از این بازیکن ندارد و منتظر پاسخ رونالدو برای فسخ قرارداد خواهد ماند تا تکلیف مشخص شود.
ضرب الاجلی که این باشگاه به رونالدو و نمایندگانش برای فسخ قرارداد داده تا نزدیک به یک ماه دیگر و تاریخ 21 دسامبر یعنی پیش از اولین بازی منچستریونایتد پس از پایان جام جهانی 2022 است. 
این بازیکن در حال حاضر برای حضور در جام جهانی قطر در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد و اولین دیدار این تیم روز پنجشنبه برابر غنا برگزار خواهد شد. 
 

دیدگاه‌ها