کد خبر : 1854352 | 28 آبان 1401 ساعت 22:25 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه از دوحه

گزارش تصویری: روزی که آزمون کنار مدافعان قرار گرفت

تمرینات تیم ملی ایران در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز دیدار حساس با انگلیس با حضور مهمانی ویژه پیگیری شد.

گزارش تصویری: روزی که آزمون کنار مدافعان قرار گرفت

به گزارش “ورزش سه” تیم ملی ایران روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد و در روز یک جلسه تمرینی در ساعت برگزاری مسابقه با انگلیس، در کمپ الریان انجام می‌دهد. حالا تمام تمرکز بازیکنان روی بازی با شاگردان ساوت‌گیت است و این را از مصاحبه و برخورد بازیکنان می‌توان متوجه شد.

امیرحسین خیرخواه، عکاسی اعزامی از سایت “ورزش سه” به دوحه پس از مصاحبه مطبوعاتی وحید امیری و سیدحسین حسینی از فرصت ۲۰ دقیقه‌ای پیش آمده نهایت استفاده را برد و به تمرین تیم ملی رفت و عکس‌های جالبی ثبت کرد که گزارش آن را در ادامه می‌بینید:

*بازگشت سردار آزمون به تمرینات تیم ملی بدون شک بهترین خبر به کادر فنی تیم ملی ایران بود. اما نکته جالب توجه این است که سردار ترجیح داد امروز کنار مدافعان تیم ملی، تمرین کند. شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در این تصویر دیده می‌شوند.

1765712
1765713
1765714

*احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی و شاید احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که در طول تورنمنت توسط کارلوس کی‌روش در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شوند. آن‌ها در تمرین امروز به دقت آیتم‌های تمرینی را زیر نظر راجر دسا پشت سر گذاشتند و حالا باید دید تصمیم نهایی سرمربی تیم ملی برای این پست با توجه به نبود امید ابراهیمی چیست و کدام بازیکنان به میدان می‌روند.

1765707
1765711
1765709

*مهدی تاج مهمان ویژه تمرین امروز تیم ملی بود که خود را به قطر رسانده و در بازی با انگلیس کنار تیم ملی خواهد بود. او در تمرین امروز دیدار صمیمانه و گرمی با کارلوس کی‌روش داشت.

1765710

مهدی طارمی و حسین کنعانی دو ستاره تیم ملی در خط دفاع و خط حمله امروز در تمرین ایران لحظاتی را کنار هم سپری کردند و طارمی نکاتی را خصوصی به او گفت. این دو بازیکن شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ایران دارند و باید در انتظار درخشش آن‌ها بود.

1765706
1765705

*رامین رضاییان رقابت سختی با صادق محرمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی دارد. البته نباید فراموش کرد که او یکی از بازیکنان خوب ایران در جام جهانی روسیه بود و شاید تجربه‌اش باعث شود یکی از بازیکنان اصلی در دیدارهای حساس مقدماتی باشد. هر چند که از فرم ایده‌آل و آمادگی صادق محرمی نباید به راحتی گذشت. هر چه هست حالا کی‌روش دو بازیکن آماده برای حضور در سمت راست خط دفاعی دارد.

1765708

دیدگاه‌ها