کد خبر : 1854353 | 28 آبان 1401 ساعت 22:32 | 44.1K بازدید | 3 دیدگاه

تاج: مصدومیت او ما را هم نگران کرد؛

امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی(عکس)

هافبک مصدوم تیم ملی ایران در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حضور یافت.

امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران در حالی امشب شام را در محل اردوی خود در کمپ باشگاه الریان صرف کردند که امید ابراهیمی، بازیکن جا مانده از جام جهانی نیز در جمع آنها حاضر شد.

امید ابراهیمی که بخاطر مصدومیت در جریان دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ محروم شد، با نظر کارلوس کی‌روش به قطر سفر کرد و امشب در جمع بازیکنان و رئیس فدراسیون فوتبال بود.

کی‌روش که گفته بود با وجود مصدومیت امید ابراهیمی او را به اردوی تیم ملی در قطر دعوت می‌کند تا روحیه بازیکنان را بالا ببرد، امشب این اتفاق را با حضور این هافبک مصدوم و روحیه دادن به او انجام داد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان صرف شام در کنار امید ابراهیمی و میزی که دور آن سایر ملی‌پوشان ازجمله احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد نشسته بودند، عنوان کرد: اتفاقی که برای امید افتاد، برای همه نگران کننده است. واقعا دلم می‌خواهد قدر یکدیگر را بدانیم و هرچه زودتر، امید با بهبودی کامل به میادین برگردد. ما نیز به‌عنوان رئیس فدراسیون هر کاری از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم تا این مسیر طی شود.

او یادآور شد: شرایط خاصی برای امید پیش آمده که همه بازیکنان و ما نگران او هستیم و بیشتر از همه خود امید بخاطر این مصدومیت ناراحت است. امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کند و در جمع ملی‌پوشان باشد.

دیدگاه‌ها