کد خبر : 1854371 | 29 آبان 1401 ساعت 00:32 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

برندگان جام جهانی، در افتتاحیه جشنواره 40 هزارنفری

مراسم جشنواره هواداران فیفا که ظرفیت حضور 40 هزار هوادار را دارد، با حضور بزرگان دنیای فوتبال افتتاح شد.

برندگان جام جهانی، در افتتاحیه جشنواره 40 هزارنفری

به گزارش "ورزش سه"، جشنواره هواداران فیفا، در فاصله یک روز تا آغاز رسمی رقابت های جام جهانی، افتتاح شد. این جشنواره در پارک البیدا دوحه و با حضور ستارگان دنیای فوتبال و جمع کثیری از هواداران افتتاح شد.

در این مراسم، تعدادی از خواننده‌های مطرح موسیقی پاپ به اجرای برنامه پرداختند تا این جشنواره به صورت رسمی آغاز به کار کند.

در بیانیه فیفا آمده است: "هواداران از سراسر جهان می‌توانند منتظر 29 روز فوتبال، موسیقی، فرهنگ و سبک زندگی باشند، یک جشنواره واقعی فوتبال."

در ادامه بیانیه ذکر شده است: فستیوال هواداران فیفا مکان مناسبی برای تماشای زنده مسابقات جام جهانی فوتبال در فضایی پرهیاهو و در عین حال لذت بردن از یک برنامه فوتبال و سرگرمی هیجان‌انگیز است. به 40 هزار هوادار بپیوندید و از تمام 64 بازی جام جهانی 2022 قطر به صورت زنده در صفحه های مانیتوری بزرگ لذت ببرید.

علاوه بر این، بسیاری از فعالیت های اسپانسرینگ، تجارب آشپزی بین‌المللی و محلی، نمایشگاه های اختصاصی فوتبال و فروشگاه رسمی فیفا با محصولات مجاز جام جهانی فوتبال در انتظار علاقه‌مندان به فوتبال است.

این جشنواره، شنبه شب و با حضور تعدادی از ستاره های مطرح دنیای فوتبال که هر یک سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارند، افتتاح شد.

بازیکنانی نظیر الساندرو آلتوبلی از ایتالیا، مارسل دسایی از فرانسه، روبرتو کارلوس از برزیل، لوتار ماتئوس از آلمان، کافو از برزیل، مارکو ماتراتزی از ایتالیا، یوری ژورکایف از فرانسه، ایکر کاسیاس از اسپانیا و... در این مراسم حضور داشتند.

1765753
1765754
1765755

دیدگاه‌ها