کد خبر : 1854521 | 29 آبان 1401 ساعت 19:40 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

گرفتن بازوبند از پولیشیچ: قمار بزرگ آمریکایی‌ها

آمریکا امروز در حالی تایلر آدامز را به عنوان کاپیتان خود معرفی کرد که پیش از این به نظر می‌رسید بازوبند در اختیار کریستین پولیشیچ قرار بگیرد.

گرفتن بازوبند از پولیشیچ: قمار بزرگ آمریکایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، کریستین پولیشیچ، ستاره چلسی، بر خلاف انتظار کاپیتان این تیم در جام جهانی قطر نخواهد بود. با وجود این تصمیم شکی نیست که پولیشیچ یکی از ستاره‌های اصلی آمریکا در این تورنمنت خواهد بود.

گرگ برهالتر می‌گوید با رای‌گیری داخلی بین بازیکنان آمریکایی بازوبند کاپیتانی در اختیار تایلر آدامز گذاشته شده است. آدامز که 23سال سن دارد در هفتاد سال گذشته جوان‌ترین کاپیتان تاریخ فوتبال آمریکا است. تایلر آدامز پنج سال پیش به عنوان یک پدیده هیجده ساله اولین بازی ملی خود را انجام داد.

آدامز تا امروز 32 بازی ملی در کارنامه دارد درحالیکه این رقم برای پولیشیچ 52 بازی ملی است. پولیشیچ از سال 2018 تا امروز به مدت چهار سال کاپیتان تیم ملی کشورش بوده و همین باعث می‌شود تصمیم گرگ برهالتر برای گرفتن بازوبند از او جنجالی باشد.

1766235

سرمربی آمریکا دست به یک قمار زده است. گرفتن کاپیتانی از پولیشیچ می‌تواند به او انگیزه بیشتری برای درخشش و اثبات خود بدهد که این احتمال بدون شک احتمال مورد علاقه آمریکا و سرمربی‌اش خواهد بود. اما در عین حال، ممکن است پولیشیچ از تصمیم برهالتر و کادر فنی آنقدر عصبانی و ناراحت بشود که با روحیه تضعیف‌شده به میدان رفته و نتواند تاثیری که انتظار می‌رفت را در تیمش داشته باشد.

تنها گذشت زمان ثابت می‌کند که آیا این تصمیم لحظه‌‌آخری سرمربی آمریکا به سود این تیم خواهد بود یا به ضررشان تمام خواهد شد؟

دیدگاه‌ها