کد خبر : 1854524 | 29 آبان 1401 ساعت 20:20 | 31.7K بازدید | 10 دیدگاه

خشم نویل از اینفانتینو: شبیه ترامپ شدی!

گری نویل از دفاع جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از شرایط برگزاری جام جهانی قطر به شدت انتقاد کرده و دفاع تمام‌قد او از قطر را رسوایی توصیف کرد.

خشم نویل از اینفانتینو: شبیه ترامپ شدی!

به گزارش "ورزش سه"، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، بعد از دفاع تمام‌عیاری که از قطر و برگزاری جام جهانی در این کشور داشت انتقادهای تندی هم علیه کسانی مطرح کرد که به زعم او مدتی است تمام تلاش‌شان را برای کوبیدن این جام جهانی کرده‌اند.

گری نویل، ستاره سابق فوتبال انگلیس، از اولین چهره‌هایی است که به این صحبت‌های اینفانتینو واکنش نشان داده و او را به شدت محکوم کرد. نویل می‌گوید اینفانتینو تصویری از خودش به نمایش گذاشت که شبیه دونالد ترامپ و بوریس جانسون بود.

1550350

انتقادهای گری نویل از اینفانتینو در حالی مطرح می‌شود که او با دریافت دستمزدی قابل توجه برای شبکه بی‌این اسپورتز کار می‌کند که یک شبکه قطری است.

نویل در گفتگو با شبکه بی‌این‌اسپورت با انتقاد از صحبتهای اینفانتینو گفت:" من زمانی که بازیکن منچستریونایتد بودم به همه جای دنیا سفر کرده‌ام از خاورمیانه بگیر تا خاور دور و آفریقا و استرالیا. در اینکه باید فوتبال را به گوشه و کنار دنیا برد هیچ شکی نیست. اما اینفانتینو برای اینکه چهره فوتبال باشد بدترین انتخاب ممکن است.

بعضی از حرف‌های دیروز او نادرست بود و نباید از طرف او به زبان آورده می‌شد. او باید مثل سیاستمدار رفتار کند. او نماینده جهانی فوتبال است و نباید خودش را مدافع یک یا دو کشور بداند. من از رهبرهایی مثل اینفانتینو، بوریس جانسون و دونالد ترامپ خسته شده‌ام. یا کسانی مثل سپ بلاتر".

1766244

دیدگاه‌ها