کد خبر : 1854569 | 29 آبان 1401 ساعت 22:51 | 53.8K بازدید | 10 دیدگاه

سانچز: بازیکنان قطر وحشت‌زده و نگران بودند

فلیکس سانچز، سرمربی قطر، بعد از شکست 2-0 مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی گفت اکوادوری‌ها از هر لحاظ بهتر از قطر بازی کردند و شکست حق تیم او بود.

سانچز: بازیکنان قطر وحشت‌زده و نگران بودند

به گزارش "ورزش سه"، قطر امشب در حالی جام جهانی 2022 را در خاک خود افتتاح کرد که در اولین بازی این تورنمنت رکوردشکنی کرد و به اولین میزبانی تبدیل شد که جام جهانی را با شکست آغاز می‌کند. قطری‌ها در مقابل اکوادور نتیجه‌ای بهتر از شکست 2-0 به دست نیاوردند.

فلیکس سانچز در پایان مسابقه گفت در اینکه اکوادور به مراتب بهتر از قطر بازی می‌کرد شکی نیست و آنها استحقاق کسب سه امتیاز را داشتند. بازی بعدی قطر روز 25 نوامبر مقابل سنگال خواهد بود. شاگردان سانچز امیدوارند در آن بازی مثل امروز شکست نخورند چرا که دومین شکست پیاپی عملا به معنای پایان امیدهای آنها به صعود خواهد بود.

1766476

سرمربی قطر در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

اکوادور از هر لحاظ بهتر از ما بازی کرد
شاید سنگینی بار اولین بازی جام جهانی باعث شد اینطور کار کنیم. خیلی سخت است که در شروع یک تورنمنت با حریفی بازی کنیم که عملکردش تا این حد بهتر از ما باشد. اکوادور از هر لحاظ بهتر از ما بود.

ما از این شکست درس می‌گیریم. از این بابت کاملا مطمئنم. حالا باید سرمان را بالا بگیریم و سعی کنیم با فراموشی این باخت به بازی‌های بعدی فکر کنیم".


عملکرد قطر در جریان مسابقه با اکوادور
ما باختیم چون در شروع بازی اشتباهات زیادی داشتیم. به خصوص در پاس‌ها و مقابله با حملات اکوادور. حریف به خوبی توانست از این اشتباهات استفاده کند. اولین بازی ما در جام جهانی بازیکنان قطر را وحشت‌زده و نگران کرده بود. ما آماده‌سازی خوبی داشتیم ولی اولین بار در تاریخ کشور بود که در جام جهانی بازی می‌کردیم.

پیام به هواداران سرخورده قطر
متاسفم که تیم ملی قطر نتوانست انتظار هواداران را برآورده کند. ولی مهم‌ترین کاری که باید کرد درس گرفتن از این شکست است. ما با اینکه در حد توان‌مان به بهترین شکل آماده شده‌ایم ولی این بازی نشان داد هنوز کارهای زیادی داریم و تیم می‌تواند در زمین به مراتب بهتر از این بازی کند.

1766477

دیدگاه‌ها