کد خبر : 1854620 | 30 آبان 1401 ساعت 11:11 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

مثل سایر تیم‌ها دنبال ستاره‌های لیگ نیستیم؛

اولین پیروزی فصل برای جوان‌ترین مربی لیگ زنان

سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زنان پیکان بعد از کسب اولین پیروزی فصل این تیم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر زنان در خصوص شرایط متفاوت پیکان با سایر تیم‌ها صحبت کرد.

اولین پیروزی فصل برای جوان‌ترین مربی لیگ زنان

به گزارش “ورزش سه”، سارا قمی، سرمربی و بازیکن تیم فوتبال زنان باشگاه پیکان پس از پیروزی دو بر صفر مقابل زارع باتری سنندج در گفت‌وگو با “ورزش سه” گفت: بازی برایمان حیثیتی و حساس بود چون در سه هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بودیم و بچه ها از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آل نرسیده بودند و واقعا احتیاج به برد داشتیم.

قمی ادامه داد: مشکل اصلی ما این است که سه هفته‌ای می‌شود ما دو نفر از بازیکنان اصلیمان را به دلیل کد آی تی سی در اختیار نداریم. این بازیکنان ما سال گذشته در لیگ ترکیه بازی کرده بودند و هرچقدر تلاش کردیم تا این لحظه کد آنها صادر نشده است. در بازی گذشته هم یکی از دفاع وسط‌هایمان اخراج شد و به این ترتیب ما در بازی با زارع باتری سه بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم اما خوشبختانه در این هفته خوب کار کردیم و مزد تلاشمان را گرفتیم.

1766616

سرمربی تیم پیکان تاکید کرد: ما برای این بازی احتمال میدادیم که کد سمیرا قاشیه و فاطمه متولی صادر نشود و باز هم آنها را در اختیار نداشته باشیم و به همین دلیل بازیکنان دیگر ما تلاش زیادی کردند و سنگ تمام گذاشتند، جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. بازی بعدی ما خیلی حساس است و امیدوارم پیگیری‌های باشگاه و فدراسیون منتج به صدور کد آی تی سی این دو بازیکن شود.

سارا قمی درباره شرایط خودش به عنوان سرمربی و کاپیتان پیکان گفت: من در سه سال اخیر هم در بخش فنی فعالیت می‌کردم و هم بازیکن بودم، امسال هم در خدمت باشگاه پیکان هستم. کار سختی است اما خوشبختانه افراد کاربلدی کنارم هستند که تلاش می‌کنند شرایط بهتر و آسان‌تر پیش برود.

قمی در انتها درباره دعوت از چهار بازیکن پیکان به تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران گفت: در سال‌های اخیر همیشه سکوی پرتاب بازیکنان جوان بودیم و برخلاف تیم های دیگر که بازیکنان باتجربه جذب می‌کنند، ما به دنبال بازیکنان جوان هستیم. خوشبختانه چهار بازیکن ما به تیم ملی زیر ۱۷ سال دعوت شدند و همین اردوی ملی می‌تواند باعث انگیزه بیشتر بازیکنان شود. ما ساعتی پیش با این چهار بازیکن که مقابل زارع باتری هم در ترکیب پیکان بازی کردند صحبت کردیم که مراقب سلامتی خودشان باشند و با انگیزه به تمرینات تیم برگردند.

دیدگاه‌ها