کد خبر : 1854652 | 30 آبان 1401 ساعت 13:43 | 28.5K بازدید | 3 دیدگاه

عصبانیت از غیبت فودن: چه کار می‌کنی ساوت‌گیت؟

هواداران انگلیس از انتشار ترکیب احتمالی و غیبت فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، برابر ایران به هیچ وجه راضی نیستند.

عصبانیت از غیبت فودن: چه کار می‌کنی ساوت‌گیت؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز و از ساعتی دیگر در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر روبروی تیم ملی ایران صف آرایی خواهد کرد. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی دقایقی قبل ترکیب احتمالی سه شیرها برابر ایران را منتشر کردند که در آن خبری از حضور فیل فودن در زمین بازی نبود. 
جوردن پیکفورد در دروازه، کیه‌ران تریپیه به همراه جان استونز، هری مگوایر و لوک شاو در خط دفاعی، دکلان رایس در کنار جود بلینگهام و میسون مونت در خط میانی و بوکایو ساکا، رحیم استرلینگ و هری کین در خط حمله حضور دارند. 

1764800


عدم حضور فودن در زمین بازی در این دیدار باعث شده است که بسیاری از هواداران سه شیرها از تصمیم ساوت‌گیت در این زمینه به شدت عصبانی شوند و این ناراحتی را در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند. 
یکی از هواداران در توییترش نوشت:« بسیار عجیب است که انگلیس راهی برای این که فودن را در پستی به کار بگیرد که بهترین بازی از او گرفته شود پیدا نکرده است.»
هوادار دیگری اضافه کرد:« من درک می‌کنم که مونت قرار است در پست بازیکن شماره 8 بازی کند اما از این که او در زمین است متعجب شدم. استرلینگ هم با توجه به شرایطش خوش شانس بوده که در ترکیب است. این موضوع درباره مگوایر هم صدق می‌کند.»
یکی دیگر از هواداران اظهار داشت:« فودن مشخصا بسیار بهتر از مونت، استرلینگ و ساکا است.»
کاربر دیگری نوشت:« اگر ساوت‌گیت تصمیم گرفته مونت و استرلینگ را به جای فودن در ترکیب قرار دهد، باید در رختکن حبس شود. فودن باید در ترکیب اصلی باشد.»

 

دیدگاه‌ها