کد خبر : 1854663 | 30 آبان 1401 ساعت 14:53 | 20.2K بازدید | 6 دیدگاه

هراس انگلیسی‌ها: هدف ایران، مگوایر است!

کریس ساتون، بازیکن سابق چلسی، معتقد است که هری مگوایر ممکن است به پاشنه آشیل انگلیس برابر ایران تبدیل شود.

هراس انگلیسی‌ها: هدف ایران، مگوایر است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس از ساعتی دیگر در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر روبروی تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت. 
بر اساس پیش‌بینی رسانه‌های انگلیسی و ترکیب احتمالی منتشر شده، مگوایر یکی از بازیکنانی است که به انتخاب گرت ساوت‌گیت در خط دفاعی چهار نفره سه شیرها قرار گرفته است. 
این موضوع انتقادهای زیادی را به همراه داشته است. روز گذشته نیز روزنامه گاردین از این که سرمربی انگلیس قصد دارد از این بازیکن در جام جهانی استفاده کند انتقاد کرده بود و به نظر می‌رسد که این روند به نوعی در بین رسانه‌های انگلیس رواج پیدا کرده است. 

1748302

ساتون که مدتی است به عنوان تحلیلگر برای روزنامه دیلی میل مشغول فعالیت است، در ویدئویی که امروز با عنوان «محرمانه از جام جهانی» از سایت این روزنامه منتشر شد بار دیگر به انتقاد از حضور مگوایر پرداخته است. 
او در این باره گفت:« ایران مطمئنا هری مگوایر را هدف قرار خواهد داد. من هیچ مشکل خاصی با او ندارم اما فکر می‌کنم که او شایستگی حضور در جام جهانی را نداشت. عملکرد او در فصل گذشته اصلا خوب نبود اما نگرانی اصلی من این است که او این فصل به اندازه کافی در زمین حضور نداشته است.»
ساتون با اشاره به توجه کادر فنی ایران به این نکته اضافه کرد:« من فکر می‌کنم اگر بازیکنی زمان کافی برای بازی نداشته باشد و حتی نتواند به تیم اول یونایتد راه پیدا کند، در این مسابقات به مشکل خواهد خورد. این که با این شرایط به جام جهانی بیایی و نمایش خوبی ارائه بدهی بسیار بعید است. من تردیدی ندارم که تیم ملی ایران، مگوایر را هدف قرار خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها