کد خبر : 1854684 | 30 آبان 1401 ساعت 16:01 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه غافلگیر شدند جز...

قمار کی‌روش در مهم‌ترین بازی دوران مربیگری

ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌های قبلی درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است.

قمار کی‌روش در مهم‌ترین بازی دوران مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام به دیدار برابر انگلیس رسیدیم و یکی از مهم‌ترین پرسش‌های اهالی فوتبال درباره ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد؛ ترکیبی که البته کاملا برخلاف تصور کارشناسان آرایش گرفته و اگرچه در حال حاضر نام یازده بازیکن ترکیب اصلی تیم ملی را می‌دانیم ولی تا شروع بازی درباره چگونگی آرایش آنها نمی‌توان اظهارنظر دقیقی داشت.

این موضوعی است که انگلیسی‌ها را هم سردرگم کرده و چند دقیقه قبل هری ردنپ در گفتگویی که با محمدحسین میثاقی در برنامه جام 2022 شبکه سوم سیما داشت به آن اشاره کرد.

اگر از حضور بیرانوند در خط دروازه گذر کنیم، خروج محمدحسین کنعانی‌زادگان از ترکیب اصلی و قرار گرفتن مرتضی پورعلی‌گنجی و مجید حسینی در ترکیب اصلی خیلی قابل تصور نبود. در سمت چپ خط دفاعی به نظر می‌رسید احسان حاج صفی به میلاد محمدی ارجحیت داشته باشد ولی هر دو بازیکن در ترکیب اصلی قرار گرفته اند و با شروع بازی باید دید آرایش آنها به طور مشخص در زمین چگونه خواهد بود.

نکته قابل توجه دیگر ترکیب تیم ملی را در میانه میدان شاهد هستیم؛ جایی که شاهد بیرون رفتن سعید عزت‌اللهی از ترکیب اصلی هستیم و برخلاف انتظار علی کریمی و روزبه چشمی در کنار احمد نوراللهی فرماندهی مرکز میدان تیم ملی فوتبال ایران را در مقابل هافبک‌های انگلیس عهده‌دار شده‌اند.

یک خط جلوتر هم احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی تشکیل دهنده یازده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هستند و صادق محرمی هم در پست دفاع راست بازی خواهد کرد تا پیش‌بینی‌ها فقط در چند پست به واقعیت تبدیل شده باشد؛ البته ترکیب اصلی تیم ملی همان ترکیبی است که ورزش‌سه ساعاتی قبل از بازی به طور کامل و دقیق به آن اشاره کرد و حالا باید دید نتیجه‌ای که کارلوس کی‌روش از این قمار بزرگ می‌گیرد چه خواهد بود.

نویسنده: احمدرضا خلیلی

دیدگاه‌ها