کد خبر : 1854706 | 30 آبان 1401 ساعت 17:33 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

خوش‌شانسی ایران ۲ دقیقه قبل از گل(عکس)

تیرک دروازه ایران دو دقیقه قبل از باز شدن دروازه مقابل انگلیس به لرزه درآمد.

خوش‌شانسی ایران ۲ دقیقه قبل از گل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در ۳۰ دقیقه ابتدایی دیدار مقابل ایران که حدود ۱۰ دقیقه از  آن به‌خاطر آسیب دیدگی و تعویض علیرضا بیرانوند هدر رفت، نتوانست بازی خود را دیکته کند و نمایش مورد انتظارش را داشته باشد، اما آنها بالاخره توانستند از لایه‌های دفاعی شاگردان کارلوس کی‌روش عبور کنند و به گل برسند.

ملی‌پوشان ایران مثل دو دوره اخیر که مقابل تیم‌هایی مثل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال نمایش‌های کاملا دفاعی داشتند و کمتر حمله می‌کردند، امروز هم برابر انگلیس چنین عملکردی را ارائه دادند ولی غافلگیر شدند و بیشترین گل را در تقابل با یکی از مدعیان جام جهانی دریافت کردند.

تیم ملی انگلیس که نمی‌توانست روی پاس‌های پیاپی و باز کردن عمق دفاع ایران به گل برسد، رو به ارسال از کناره‌ها آورد و در دقیقه ۳۳ روی یک ارسال از جناح راست و دومین کرنر خود، با ضربه سر هری مگوایر نزدیک بود به گل برسد که با خوش‌شانسی شاگردان کی‌روش توپ به تیرک خورد.

مدافع پیشتاخته انگلیس دو دقیقه قبل از اینکه دروازه تیم ملی ایران باز شود و تیمش به گل اول برسد، با یک ضربه سر چرخشی تماشایی قصد داشت توپ را به کنج سمت چپ دروازه بفرستد که ضربه سر او به تیرک افقی خورد و دور شد.

1766943
1766945
1766942

دیدگاه‌ها