کد خبر : 1854708 | 30 آبان 1401 ساعت 17:40 | 4.8K بازدید | 4 دیدگاه

این نیمه برای ایران یک عمر گذشت

تیم ملی ایران شروعی غیرقابل انتظار و سخت در جام جهانی قطر داشت.

این نیمه برای ایران یک عمر گذشت

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه جام جهانی قطر ۲۰۲۲، ایران به مصاف انگلیس رفت. این مسابقه اصلا مطابق میل شاگردان کارلوس کی‌روش پیش نرفت و آنها در یک نیمه کاملا دچار فروپاشی شدند.

در دقایق ابتدایی مسابقه برخورد صورت به صورت بیرانوند با مجیدحسینی سبب شد گلر اول ایران برای دقایق طولانی روی زمین بیفتد و پس از مداوا و بلند شدن نیز تنها برای دقایق کوتاهی قادر به ادامه بازی بود و پس از آن با برانکارد از زمین خارج شد تا سیدحسین حسینی در چارچوب دروازه بایستد.

1766948

دقایقی پس از اینکه بازی دوباره به جریان افتاد طرح ریزی انگلیسی‌ها برای رسیدن به گل شروع شد و ابتدا بلینگهام و بعد ساکا دروازه حسینی را فرو ریختند.

در شرایطی که شاگردان کی‌روش دوست داشتند زودتر به رختکن بروند داور چهارم ۱۴ دقیقه وقت اضافه را اعلام کرد و معلوم شد داور اول تمام دقایق مصدومیت بیرانوند را محاسبه کرده است. ایران در شروع وقت‌های اضافه هم دروازه خود را با رحیم استرلینگ باز شده دید تا این نیمه برایش کابوس‌وارتر شود.

سرانجام این بازی طولانی در نیمه اول در دقیقه ۵۹ به پایان رسید و شاگردان ساوتگیت سرخوش از کسب نتیجه مطلوب در اولین نیمه خود در قطر به رختکن رفتند.

دیدگاه‌ها