کد خبر : 1854717 | 30 آبان 1401 ساعت 18:00 | 3.9K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض اثر نداشت، رای قاطع به گل دوم انگلیس(عکس)

بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از گل دوم انگلیس اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشتند و اعتقاد داشتند قبل از آن خطایی رخ داده است.

اعتراض اثر نداشت، رای قاطع به گل دوم انگلیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از به ثمر رسیدن گل دوم تیم انگلیس توسط بوکایو ساکا در حالی که بازیکنان حریف در حال انجام خوشحالی بعد از گل بودند، بازیکنان ایران به سمت کلاوس، داور برزیلی بازی حمله‌ور شدند و اعتقاد داشتند قبل از گل خطایی رخ داده است.

در این لحظات بازیکنان ایران به صورت دسته جمعی به سمت داور رفتند و خطاب به او گفتند که قبل از  رسیدن توپ به ساکا، دیگر بازیکن انگلیس روی روزبه چشمی خطا انجام داده است. بازیکنان تیم ملی ایران از داور خواستند صحنه را در VAR بازبینی کنند اما ظاهرا از دید کمک داوران ویدئویی خطایی رخ نداده بود که داور وسط حتی به کنار زمین برای بازبینی صحنه هم نرفت.

در این صحنه کارلوس کی‌روش سرمربی ایران هم از لب خط به شدت اعتراض می‌کرد؛ او به سمت کمک داور اول مسابقه رفت و با دست خود نشان می‌داد که بازیکن انگلیس با دست چشمی را قبل از گل زده است.

با همه این اتفاقات اما اعتراضات به تصمیم داور فایده ای نداشت و گل دوم انگلیس تایید شد تا بازی به شکل سخت تری برای ایران پیش برود و در فاصله کوتاه هم گل بعدی وارد دروازه ایران شد.

1766973
1766974

دیدگاه‌ها