کد خبر : 1854724 | 30 آبان 1401 ساعت 18:18 | 32.4K بازدید | 6 دیدگاه

گل طارمی، مگوایر را به بیرون زمین فرستاد!(عکس)

بعد از گل مهدی طارمی، مدافع تیم ملی انگلیس از بازی بیرون رفت.

گل طارمی، مگوایر را به بیرون زمین فرستاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع رقابت های جام جهانی فشار زیادی روی گرت ساوتگیت بود که هری مگوایر را به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت نکند. با این حال سرمربی سه شیرها روی مواضع خود باقی ماند و مدافع باشگاه منچستر یونایتد را به تیم ملی انگلیس دعوت کرد.

با توجه به کمبود انگلیس در پست مدافع میانی قابل پیش‌بینی بود که هری مگوایر در جام جهانی به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب سه شیرها به میدان برود؛ اتفاقی که در دیدار اول رخ داد و این بازیکن در بازی برابر ایران در ترکیب اولیه شاگردان گرت ساوتگیت قرار گرفت.

مگوایر اتفاقاً در نیمه اول دیدار برابر ایران یک عملکرد کم نقص را از خود ارائه داد و حتی می توانست با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کند اما توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در نیمه دوم و بعد از اینکه تیم ملی فوتبال ایران یکی از گل‌های خورده را توسط مهدی طارمی جبران کرد، هری مگوایر به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به اریک دایر بدهد. باید منتظر ماند و دید که آسیب‌دیدگی این مدافع باتجربه تا چه حد‌ جدی است و آیا مگوایر می‌تواند در ادامه جام جهانی سه شیرها را همراهی می کند یا خیر.

1766990
1766991
1766992

دیدگاه‌ها