کد خبر : 1854746 | 30 آبان 1401 ساعت 19:21 | 10.9K بازدید | 9 دیدگاه

ساکا: به همه نشان دادیم چه تیم باکیفیتی هستیم

تیم ملی انگلیس با درخشش ستاره جوان خود یعنی بوکویاکا ساکا موفق شد برابر ایران به پیروزی برسد. فوق‌ستاره آرسنال در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.

ساکا: به همه نشان دادیم چه تیم باکیفیتی هستیم

به گزارش ورزش سه، بوکایو ساکا، مهاجم تیم ملی انگلیس که در بازی مقابل ایران دو گل به ثمر رساند، در گفتگو با بی بی سی وان گفت: "نمی توانم این احساس را توصیف کنم، شگفت‌انگیز است. من خیلی خوشحالم و بسیار افتخار می کنم. در روزی که گلزنی کردم نتیجه بازی هم دلچسب بود، بنابراین روز واقعاً ویژه‌ای است.

ما به این شروع خوب نیاز داشتیم اما هنوز بهترین بازی خود را در مسابقات انجام نداده‌ایم. صحبت ها و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد فرم نامطلوب ما وجود داشت اما ما به همه نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و چه کاری می توانیم انجام دهیم.

کسب برد تحت فشار بسیار شگفت‌انگیز است. اما ما باید متمرکز باشیم زیرا بازی بعدی چند روز دیگر خواهد بود و باید دوباره برنده شویم.

من احساس می کنم در جای درستی قرار دارم. حمایت و محبت هواداران، کادر مربیگری و هم‌تیمی‌هایم را احساس می کنم. این تمام چیزی است که نیاز دارم. احساس می کنم 100% آماده هستم و هر بار که این پیراهن را بپوشم همه تلاشم را خواهم کرد.

دیدگاه‌ها