کد خبر : 1854751 | 30 آبان 1401 ساعت 19:29 | 58.3K بازدید | 8 دیدگاه

سردار به طارمی برای بریس روحیه داد

دیدار با انگلیس هر چند برای تیم ملی فوتبال ایران سراسر تلخ بود و در نهایت 6-2 شکست خورد اما برای مهدی طارمی با اتفاقات خوبی همراه بود.

سردار به طارمی برای بریس روحیه داد

به گزارش" ورزش سه"، مهاجم تیم پورتو دو بار دروازه تیم ملی فوتبال انگلیس، یکی از مدعیان قهرمانی را باز کرد که این افتخار کمی نبود. در دقیقه 65 بازی پاس علی قلی زاده به مهدی طارمی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر ضرب به زیبایی هر چه تمامتر دروازه تیم ملی انگلیس را باز کرد. در ثانیه های پایانی بازی این موقعیت از روی نقطه پنالتی برای مهدی طارمی مهیا شد که برای بار دوم به گل برسد.

زمانی که داور به کمک VAR خطای صورت گرفته به روی مرتضی پورعلی‌گنجی را پنالتی اعلام کرد، سردار آزمون به سمت مهدی طارمی رفت و به او روحیه داد تا ضربه پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند. و در نهایت، مهدی طارمی برخلاف جهت حرکت دروازه بان تیم ملی انگلیس ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد تا شکست تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست با اختلاف 4 گل رقم بخورد.

سردار آزمون هم می توانست نام خود را به عنوان گل‌زن در این دیدار ثبت کند اما ضربه او در موقعیت تک به تک به تیرک دروازه انگلیس برخورد کرد. به نظر می رسد در بازی بعدی کارلوس کی‌روش با توجه به نیاز به پیروزی از ابتدا تیم ملی را با دو مهاجم ارنج کند و مهدی طارمی و سردار آزمون در کنار هم بازی کنند.

دیدگاه‌ها