کد خبر : 1854810 | 30 آبان 1401 ساعت 23:34 | 32.7K بازدید | 12 دیدگاه

نمایش فوق‌العاده سه شیرها

ایران، مدعی اول قهرمانی را معرفی کرد (عکس)

پیروزی شش گله مقابل ایران نشان داد که انگلیس با توپ پر وارد جام جهانی شده است.

ایران، مدعی اول قهرمانی را معرفی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندین ماه ناکامی در کسب پیروزی، باعث شده بود تا هواداران انگلیس با دیده تردید به تیم گرت ساوت‌گیت نگاه و حتی درخواست اخراج او پیش از جام جهانی را مطرح کنند اما شروع سه شیرها به هر تردیدی پایان داد.

انگلیس از سوت شروع مسابقه با ایران، نمایشی مسلط و هجومی را ارائه کرد و می‌توانست خیلی سریع هم به گل برسد. آنها از عمق و کناره‌ها خطرساز ظاهر شدند و با حضور هری کین به عنوان مهاجمی توپ‌‌گیر توانستند مدافعان ایران را فریب بدهند تا روی یک ارسال از سمت چپ، جود بلینگهام گل نخست را بزند.

گل اول، آغازی بود بر جشنواره گل انگلیس مقابل ایران. هر گل، حمله دیگری را در پی داشت که هر حمله با تکنیک وینگرهای این تیم، خط دفاعی ایران را بهم می‌ریخت.

نمایش طوفانی انگلیس حتی بعد از گل سوم که به زعم کی‌روش، پایان بازی و مشخص شدن نتیجه بود هم ادامه یافت تا این تیم سه گل دیگر هم در نیمه دوم بزند.

1766947

اگرچه ایران در این بازی نمایشی سوال‌برانگیز و به زعم کارشناسان سطح پایین داشت اما از نمایش درخشان انگلیس هم نباید غافل شد. به عبارتی این دو، موضوعاتی متفاوت هستند که باید در جای خود بررسی شوند.

انگلیس در این بازی نشان داد که یک مدعی جدی برای قهرمانی است و می‌تواند پرگل‌ترین پیروزی چند سال اخیر خود را به یکی از برترین تیم‌های قاره آسیا تحمیل کند.

آنها مقابل ایران، از گریلیش، فودن، مدیسون، آرنولد و... در ترکیب اصلی استفاده نکردند و با این وجود درخشان ظاهر شدند. هرچند که ایران نمی‌تواند سنجش مناسبی برای خط دفاعی تیم ساوت‌گیت باشد اما آنها حتی موقعیت چندانی به ایران ندادند و در دفاع هم مستحکم ظاهر شدند.

حالا باید دید انگلیس در بازی بعدی خود چه می‌کند. اگر آنها برخلاف ۲۰۱۰ آمریکا را شکست دهند، باید سه شیرها را صدرنشین گروه B معرفی کرد که با تیم دوم گروه هلند، اکوادور، سنگال و قطر دیدار می‌کند. سه‌شیرها از همین حالا و با این نمایش فوق‌العاده و این تیم سرحال و قبراق می‌توانند مسیر مرحله حذفی خود را ترسیم و دوباره رویای «بازگرداندن فوتبال به خانه» را در ذهن خود مرور کنند.

دیدگاه‌ها