کد خبر : 1854787 | 30 آبان 1401 ساعت 21:30 | 44.9K بازدید | 1 دیدگاه

نقشه گل ششم انگلیس: مارپیچ مرگ!(عکس)

جک گریلیش، مهره تهاجمی منچسترسیتی در دقیقه 89 گل ششم تیم ملی انگلیس را در برابر ایران به ثمر رساند.

نقشه گل ششم انگلیس: مارپیچ مرگ!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه نخست تیم ملی انگلیس برای رسیدن به گل توپ را در هر سه منطقه به گردش در می آورد و زمانی که به دروازه ایران می رسید، با حضور متراکم بازیکنان روبرو می شد و بالاجبار در منطقه یک سوم دفاعی ایران هم با پاس های متعدد به دنبال روزنه بود اما در نیمه دوم کمی شرایط متفاوت بود. اینبار جلو کشیدن ایران برای جبران گل خورده انگلیسی ها را واداشت تا بعد از پاسکاری در نیمه خودی با پاس های بلند زمینی عمق خط دفاعی ایران را نشانه بگیرند. جدا از پاس های خوب، مهره های تهاجمی ساوتگیت به خوبی در این فضاها صاحب توپ می شدند و حرکات تکنیکی آنها بعد از تصاحب توپ و ضربات بدون نقص منجر به سه گل دیگر برای انگلیس شد تا در نهایت تیم ساوتگیت یک شروع رویایی در جام جهانی 2022 داشته باشد.

روی گل ششم توپ تحت فشار به کالوم ویلسون رسید و این بازیکن بعد از حرکت به سمت دروازه ایران انتظار می رفت به سمت دروازه ایران شلیک کند اما جک گریلیش را به خوبی دید و به او پاس داد تا یک ضربه بغل پا از سوی این بازیکن کار را تمام کند.

روح همکاری بین بازیکنان تیم ملی انگلیس در  این دیدار دیدنی و قابل تحسین بود. آنها با وجود اینکه در نیمه اول به برتری مطلق در برابر ایران رسیدند در نیمه دوم دست از بازی تهاجمی نکشیدند و حتی گل ششم هم موجب نشد، تکروی کنند و همه تلاششان در جریان بازی هم این بود، با کار تیمی به گل برسند.

1767165

دیدگاه‌ها