کد خبر : 1854835 | 01 آذر 1401 ساعت 08:30 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساعت 13 و در حضور 15 دقیقه‌ای خبرنگاران

ایران امروز برای ولز استارت می‌زند

تیم ملی ایران اولین تمرین خود بعد از بازی روز گذشته مقابل انگلیس را ظهر امروز برگزار می کند.

ایران امروز برای ولز استارت می‌زند

 به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری بازی های روز نخست گروه دوم، انگلیس مقتدرانه به صدر جدول تکیه زد. این تیم با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت چهار، بالاتر از امریکا و ولز یک امتیازی در رتبه نخست حضور دارد و ایران با صفر امتیاز، چهارم است. شاگردان کی‌روش که 6-2 به انگلیس باختند، از امروز برای بازی دوم استارت می زنند.

تمرین تیم ملی ایران از ساعت یک بعد از ظهر در کمپ تمرینی الریان آغاز خواهد شد. مثل دیگر تمرین‌ها در قطر، حضور خبرنگاران فقط در 15 دقیقه نخست امکان‌پذیر خواهد بود و سپس شاگردان کی‌روش پشت درهای بسته تمرین خود را ادامه خواهند داد.

شاید همه منتظر برخوردی تند از سوی کی‌روش با شاگردانش بودند اما اخبار رسیده حاکی از آن است که سرمربی تیم ملی ایران در تلاش است تا بازیکنان خود را در فرصت کمی که برای بازی با ولز وجود دارد، از نظر روحی به شرایط سابق برگردانده و شانس کسب نتیجه و جبران باخت سنگین به انگلیس را مهیا کند.

ایران تمرینات خود را تا روز سوم آذر (یک روز مانده به بازی با ولز) ادامه داده و در روز چهارم این ماه دومین بازی خود را مقابل یاران بیل برگزار خواهد کرد. باید دید در تمریناتی که از امروز استارت آن زده می شود، کی‌روش چگونه شاگردان خود را برای کسب نتیجه‌ای مطلوب راهی زمین خواهد کرد.

1767344

دیدگاه‌ها