کد خبر : 1854915 | 01 آذر 1401 ساعت 15:46 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع شگفتی در ۲۰۲۲ با این گل!(عکس)

سعودی‌ها با گل سریع در شروع نیمه دوم برتری مقابل آرژانتین را پایه‌گذاری کردند.

شروع شگفتی در ۲۰۲۲ با این گل!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در شروع کارش در جام جهانی ۲۰۲۲ یک نمایش قابل قبول در نیمه اول دیدار مقابل عربستان داشت و توانست یک گل توسط لیونل مسی به ثمر رساند، یک گل آفساید هم بزند و علاوه بر آن چند موقعیت خطرناک هم به وجود بیاورد، اما آنها در شروع نیمه دوم غافلگیر شدند.

سعودی‌ها که کاپیتان خود را بخاطر مصدومیت از دست داده بودند، در نیمه دوم بهترین با نمایش تاکتیکی عالی و عملکرد فنی درخشان که اجازه کار به مدعی قهرمانی جام جهانی را ندادند، توانستند دو بار دروازه آرژانتین را باز کنند که نخستین گل آنها با چهار پاس پیاپی و سریع در کمتر از ۱۰ ثانیه به ثمر رسید.

تیم ملی عربستان در دقیقه ۴۸ با توپ‌گیری عالی حسان التمبکتی، مدافع میانی خود که تا میانه زمین آمده بود و توپ را از جلوی پای لیونل مسی زد و به عبدالله المالکی رساند، با پاس رو به جلوی این هافبک میانی یک ضدحمله سریع تدارک دیدند و به گل رسیدند.

فراس البریکان که منتظر دریافت توپ در زمین آرژانتین بود، پس از دریافت پاس عبدالله المالکی، با یک پاس در عمق دقیق و عالی، صالح الشهری را راه انداخت تا این بازیکن با دو گام برداشتن به سمت محوطه جریمه آرژانتین و شوت زمینی دروازه را باز کند و گل اول عربستان را به ثمر رساند.

این گل صالح الشهری که همه تماشاگران عربستان و بازیکنان این تیم را شگفت زده کرد، شرایطی به وجود آورد تا آنها با انگیزه بیشتری بازی را ادامه بدهند و پنج دقیقه بعد هم گل دوم را بزنند.

1767570
1767571
1767572

دیدگاه‌ها