کد خبر : 1854980 | 01 آذر 1401 ساعت 20:11 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

هانسی فلیک: من طرفدار فوتبال ژاپن هستم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، مدعی شد تیمش برای درخشش در جام جهانی کاملا آماده است.

هانسی فلیک: من طرفدار فوتبال ژاپن هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در جام جهانی قبلی نمایش بسیار ضعیفی داشته و حتی موفق به صعود از مرحله گروهی هم نشد، فردا و در اولین بازی خود در این تورنمنت به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه ژرمن ها، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرده و به تمجید از ستاره های ژاپنی شاغل در بوندسلیگا پرداخت.

هانسی فلیک گفت: "من طرفدار فوتبال ژاپن هستم. کامادا فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد و اندو یکی از بهترین هافبک های بوندسلیگا است. دیدار دشواری در پیش داریم، اما ما به خوبی برای این بازی آماده می شویم. ما در چند روز گذشته جلسات تمرینی خوبی داشتیم و روند تیم قبل از بازی اول بسیار خوب بود. ما در این جام جهانی بسیار مثبت اندیش هستیم و خوشحالیم که بالاخره تورنمنت شروع شد.

1767799

همه تیم های بزرگ در دنیا در جام جهانی حاضر هستند و تا حد ممکن تلاش می کنند که در این تورنمنت به موفقیت دست یابند. اما ما نسبت به عملکرد خود در این مسابقات بسیار امیدوار هستیم و باید در هر مسابقه ای خود با حداکثر توان و انرژی ممکن در زمین حاضر شویم. شما می توانید چنین انتظاری را از همه بازیکنان داشته باشید.

ترکیب احتمالی تیم ملی آلمان؟ چیزی که اکنون می توانم بگویم این است که مانوئل نویر در دیدار مقابل ژاپن در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد داشت. مسئله ناراحت کننده است که فردا باید بدون لروی سانه بازی کنیم. او می تواند با ویژگی هایش سرنوشت یک بازی را رقم بزند، اما سانه هنوز مصدوم است.

ما امیدواریم که او بتواند روز یکشنبه شرایط بازی کردن برای تیم ملی آلمان را پیدا کند. توماس مولر نیز قطعا گزینه ای برای فردا برای ما خواهد بود. او امروز در تمرینات بسیار خوب کار کرد و ما از شرایط مولر راضی هستیم. حضور توماس یک گزینه جدید در خط حمله به ما می دهد."

دیدگاه‌ها