کد خبر : 1854999 | 01 آذر 1401 ساعت 21:59 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

نظر رسانه‌های آلمانی درباره ژاپن: حریفی سرسخت و بدقلق

آلمان در حالی فردا جام جهانی 2022 را با دیدار مقابل ژاپن آغاز می‌کند که رسانه‌های این کشور از نماینده آسیا به عنوان حریفی دشوار و سرسخت یاد می‌کنند.

نظر رسانه‌های آلمانی درباره ژاپن: حریفی سرسخت و بدقلق

به گزارش "ورزش سه"، آلمان به عنوان قهرمان چهار دوره جام جهانی و یکی از پرافتخارترین تیمهای تاریخ این تورنمنت در هر دوره یکی از مدعیان به حساب می‌آید. آلمانی‌ها فردا جام جهانی 2022 قطر را با بازی مقابل ژاپن در استادیوم خلیفه آغاز می‌کنند.

در گروهی که آلمان در کنار اسپانیا در آن حضور دارد پیروزی در اولین بازی مرحله گروهی برای شاگردان هانسی فلیک الزامی است. اما فضای رسانه‌ها در آلمان چندان خوش‌بین به نظر نمی‌رسد چرا که این رسانه‌ها اغلب ژاپن را نه حریفی ساده بلکه تیمی سرسخت و بدقلق می‌دانند.

شگفتی امروز جام جهانی که توسط یک تیم آسیایی رقم خورد و عربستان موفق شد یکی از شانسهای اصلی قهرمانی یعنی آرژانتین را با حضور 90 دقیقه‌ای لیونل مسی 2-1 شکست دهد هم احتمالا در ترسناک‌تر دیده شدن تیمهای آسیایی از جمله ژاپن نقش داشته است.

رسانه‌های آلمانی به این هم اشاره کردند که با توجه به برگزار شدن بازی در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت محلی دمای هوا هم احتمالا در مسابقه نقش خواهد داشت. این رسانه‌ها می‌گویند شرایط آب و هوا اگر مانشافت هوشمندانه بازی کند حتی می‌تواند به نفع آنها باشد. روزنامه بیلد مدعی است اگر آلمان بتواند از همان آغاز مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و ژاپنی‌ها را مجبور به دویدن کند بعد از مدتی در گرمای قطر به ناچار سازمان دفاعی سامورایی‌ها منافذی پیدا می‌کند که آلمان می‌تواند از آنها استفاده کند.

1767867

اشپورت1 اما می‌گوید بازی آلمان و ژاپن به احتمال زیاد نزدیک‌تر از چیزی خواهد بود که اغلب افراد تصور می‌کنند. این رسانه می‌گوید تیم ملی ژاپن شامل هفت بازیکن است که فوتبال باشگاهی را در آلمان دنبال می‌کنند و بازی آلمانی را خیلی خوب می‌شناسند. این لژیونرهای ژاپنی شاغل در آلمان عبارتند از مایا یوشیدا از شالکه، هیروکی ایتو از اشتوتگارت، کو ایتاکورا از مونشن‌گلادباخ، واتارو اندو از اشتوتگارت، دایچی کامادا از آینتراخت فرانکفورت، ریتسو دوآن از فرایبورگ و تاکوما آسانو از بوخوم. 
1767868

دیدگاه‌ها