کد خبر : 1855008 | 01 آذر 1401 ساعت 23:06 | 40K بازدید | 1 دیدگاه

شوک به قهرمان جهان در شروع جام جدید!(عکس)

دروازه هوگو لوریس فقط ۹ دقیقه پس از شروع نخستین بازی فرانسه در جام جهانی باز شد.

شوک به قهرمان جهان در شروع جام جدید!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  فرانسه چهار سال پیش در شرایطی موفق شد به قهرمانی در جام جهانی دست پیدا کند که در مرحله گروهی به پیروزی دو بر یک مقابل استرالیا رسیده بود، اما آنها امروز در شروع دیدار برابر کانگوروها غافلگیر شدند و روی اولین موقعیت جدی دروازه خود را باز شده دیدند و عقب افتادند.

تیم ملی فرانسه که در شروع مسابقه به دنبال محک زدن و شناخت از سبک بازی استرالیا بود، در دقیقه ۹ روی حرکت تند و تیز متئو لکی از جناح راست زمین که از سد لوکاس هرناندز عبور کرد و ارسال دقیقی به محوطه جریمه داشت، توسط کرگ گودوین به گل رسید.

1767908
1767907

کرگ گودوین که در نقطه کور مدافعان فرانسه در مقابل تیرک دوم حضور به موقع و جای‌گیری فوق‌العاده‌ای داشت، با شوت محکم به طاق دروازه و دور از دستان هوگو لوریس، دروازه خروس‌ها را باز کرد و استرالیا را خیلی زود به گل اول در جام جهانی ۲۰۲۲ رساند.

گودوین که در تیم آدلاید یونایتد عضویت دارد و در ۶ مسابقه این فصل اِی لیگ استرالیا موفق شده سه گل به ثمر رساند، در حالی توانست دروازه تیم ملی فرانسه را در نخستین بازی جام جهانی باز کند که پیش از این فقط یک گل ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ویتنام به ثمر رسانده بود.

1767906

البته گل تماشایی گودوین در دقیقه ۲۷ با ضربه سر آدرین ربیو پاسخ داده شد، اما با این وجود کانگوروها همچنان امیدوار هستند مثل عربستان که امروز آرژانتین را شکست داد، شگفتی‌ساز شوند و از قهرمان جهان امتیاز بگیرند.

1767905

دیدگاه‌ها