کد خبر : 1855011 | 01 آذر 1401 ساعت 23:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شگفت‌انگیز فرانسه در ۵ دقیقه(عکس)

شاگردان دیدیه دشان روی دو اشتباه متوالی در خط دفاعی استرالیا دو گل زدند.

بازگشت شگفت‌انگیز فرانسه در ۵ دقیقه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل زودهنگام استرالیا با پاسخ قاطع فرانسه مواجه شد و خروس‌ها که تمرکز خود را پس از باز شدن دروازه هوگو لوریس حفظ کرده بودند، توانستند با پاس‌های پیاپی و ارسال از جناحین به دروازه کانگوروها نزدیک شوند و در همان نیمه اول با زدن دو گل به بازی برگردند و برنده به رختکن بروند.

تئو هرناندز که در دقیقه ۱۳ به‌عنوان بازیکن تعویضی جانشین برادر مصدوم خود شده و نمایش خوبی در بدو ورود به زمین داشت، در دقیقه ۲۷ با یک ارسال دقیق از پشت محوطه جریمه استرالیا به مقابل دروازه این تیم و پشت مدافعان زردپوش، آندره ربیو را در بهترین موقعیت گلزنی قرار داد تا او به راحتی با زدن ضربه سر دروازه مت رایان را باز کند.

1767920

فرانسوی‌ها که در کنار کارهای تیمی و تاکتیکی به دنبال استفاده از اشتباه‌های بازیکنان حریف و ضد حمله هم بودند، در دقیقه ۳۲ با توپ‌گیری از ناتان اتکینسون، مدافع راست استرالیا یک موقعیت سریع به وجود آوردند و وارد محوطه جریمه این تیم شدند و به گل دوم دست پیدا کردند.

آندره ربیو که گل اول را زده بود، در صحنه گل دوم با توپ‌گیری و حرکت سریع تا محوطه جریمه استرالیا با یک پاس کات‌بک اولیویه ژیرو را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن به راحتی با ضربه بغل پا دومین گل فرانسه را به ثمر رساند.

شاگردان دشان که در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ با نتیجه دو بر یک به برتری مقابل استرالیا رسیده بودند، در نیمه اول دیدار امشب هم همین نتیجه را تکرار کردند که البته سبک بازی آنها نشان می‌دهد احتمالا در ادامه مسابقه دوباره موفق به گلزنی شوند.

1767922

دیدگاه‌ها